PROCEDEMENTO DE DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS

O venres 13 de novembro publicouse a ORDE do 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes públicos dependentes desta consellería e en centros privados concertados no curso 2020/21 (código de procedemento ED330.

Poderán presentar as solicitudes dende o luns 16 ata o venres 27 de novembro só o alumnado matriculado no noso centro en EDUCACIÓN PRIMARIA(tal e como establece a Orde).

Todo o alumnado que foi beneficiado da axuda de material escolar neste curso 2020-2021 NON TEN QUE PRESENTAR SOLICITUDE, xa que será directamente beneficiario  das máscaras sen achegar ningunha documentación a maiores.

Poderán presentar solicitudes o alumnado que non foi beneficiario da axuda de material escolar no curso 2020-2021 que cumpra con alugunha das seguintes condicións:

- Que pertenza a unha familia cunha renda per cápita igual ou inferior a 6.000 €.

- Alumnado matriculado en educación especial.

- Alumnado suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia.

- Alumnado cun grao de discapacidade igual ou superior ao 65%.

Poderase acudir de forma presencial ao centro para presentar a solicitude, concertando cita previa a través do teléfono do centro ou por correo electrónico.

Nos documentos adxuntos poderedes acceder a Orde do procedemento e aos ANEXOS de solicitude.

Moitas grazas de antemán pola vosa colaboración.

Orde 2020_11_06 mascarillas alumnado.pdf767.66 KB
ANEXO I E II_ED330E_G.pdf136.44 KB