Procura e selección de contidos dixitais
Creación e modificación de contidos dixitais
Protección, xestión e compartición de contidos dixitais
Comezamos o noso percorrido abordando a Procura e selección de contidos dixitais. Antes de nada, cómpre clarexar que supón esta competencia no noso labor docente para que poidamos artellar as ferramentas e estratexias que precisamos para desenvolvela.
Esta competencia demóstrase en situacións nas que o/a docente debe afrontar a procura de contidos dixitais para a súa utilización educativa.
Á hora de buscar, avaliar e seleccionar os contidos, non só se deben ter en conta os aspectos pedagóxicos ou didácticos e a súa adecuación ás características do seu alumnado, senón tamén os de carácter técnico (accesibilidade, usabilidade etc.), de seguridade e garantía dos dereitos dixitais de todo o alumnado como, por exemplo, a necesidade de rexistro ou a cesión de datos para o seu uso. Nesta competencia, o/a docente non chega a editar os contidos, simplemente os busca e selecciona para un uso posterior, polo que a selección realizarase, tamén, atendendo aos distintos tipos de licenzas existentes, adecuando a procura ao uso concreto que se lle vaia dar.
Por exemplo, sabías que...?
Traballas esta competencia cando empregas estratexias estrategias adecuadas (búsqueda por tipo de archivo, palabras, aplicación de filtros, operadores lógicos, ...) a hora de localizar contidos dixitais.