Finalizamos traxecto, Tania! Na súa viaxe por esta liña puido explorar un sinfín de recursos dixitais para o seu uso no ensino. Algunhas das competencias que calquera docente precisa desenvolver no seu día a día na aula son xestionar esta variedade de recursos educativos; identificar de forma efectiva os que mellor se adapten aos seus obxectivos de aprendizaxe, grupo de alumnado e estilo de ensino; estruturar a inxente diversidade de materiais; relacionalos entre si e modificar, engadir e desenvolver por si mesmos recursos dixitais cos que apoiar a dinámica de ensino-aprendizaxe.
Grupo de Trabajo de Tecnologías del Aprendizaje (GTTA) (2022). Marco de Referencia de la Competencia Digital Docente. Enero 2022. https://intef.es/wp-content/uploads/2022/03/MRCDD_V06B_GTTA.pdf
Resolución de 4 de mayo de 2022, de la Dirección General de Evaluación y Cooperación Territorial, por la que se publica el Acuerdo de la Conferencia Sectorial de Educación, sobre la actualización del marco de referencia de la competencia digital docente. https://www.boe.es/diario_boe/txt.php?id=BOE-A-2022-8042
Resolución de 1 de julio de 2022, de la Dirección General de Evaluación y Cooperación Territorial, por la que se publica el Acuerdo de la Conferencia Sectorial de Educación sobre la certificación, acreditación y reconocimiento de la competencia digital docente. Ministerio de educación y formación profesional. https://www.boe.es/diario_boe/txt.php?id=BOE-A-2022-11574
Resolución de 2 de julio de 2020, de la Dirección General de Evaluación y Cooperación Territorial, por la que se publica el Acuerdo de la Conferencia Sectorial de Educación sobre el marco de referencia de la competencia digital docente. Ministerio de educación y formación profesional. https://www.boe.es/buscar/doc.php?id=BOE-A-2020-7775
Redecker, Christine (2020). Marco Europeo para la Competencia Digital de los Educadores: DigCompEdu. (Trad. Fundación Universia y Ministerio de Educación y Formación Profesional de España). Secretaría General Técnica del Ministerio de Educación y Formación Profesional de España (Original publicado en 2017). https://sede.educacion.gob.es/publiventa/d/24685/19/0
INTEF (2017). Marco común de competencia digital docente. Octubre 2017. https://aprende.intef.es/sites/default/files/2018-05/2017_1020_Marco-Común-de-Competencia-Digital-Docente.pdf
Jiménez Hernández, D., Muñoz Sánchez, P., & Sánchez Giménez, F. S. (2021). La Competencia Digital Docente, una revisión sistemática de los modelos más utilizados. RiiTE Revista Interuniversitaria de Investigación en Tecnología Educativa, (10), 105–120. https://doi.org/10.6018/riite.472351.
A curación de contidos. (n.d.). Retrieved from https://www.powtoon.com/online-presentation/f0LgfRA0oDL/a-curacion-de-contidos/?mode=movie
Recursos Educativos Abiertos (REA) gratis para todos. (2017, December 17). Retrieved from https://www.educaciontrespuntocero.com/recursos/recursos-educativos-abiertos-rea-gratis-para-todos/30610.html
Recursos para el aprendizaje inverso: ¿Estás buscando contenido ya creado? (2016, October 12). Retrieved from https://www.theflippedclassroom.es/recursos-para-el-aprendizaje-inverso-estas-buscando-contenido-ya-creado/
Una colección de 110 sitios con videos y herramientas para educadores. (2016, October 12). Retrieved from https://www.theflippedclassroom.es/the-100-best-video-sites-for-educators/http://www.trespuntoelearning.com/como-escoger-entorno-virtual-lms-facil/
https://es.wikipedia.org/wiki/Sistema_de_gesti%C3%B3n_de_aprendizaje
https://www.edu.xunta.gal/espazoAbalar/espazo/servizos-dixitais
https://www.educaciontrespuntocero.com/formacion/claves-elegir-una-plataforma-e-learning/
https://www.maiaxia.com/que-debemos-pedirle-a-un-eva-vle-lms-lcms/
TIC's para la docencia y el aprendizaje. Escrito por María Asunción Martínez Mayoral , Javier Morales Socuellamos , Juan Aparicio Baeza , Lidia Ortiz Henarejos, Manuel Quesada Martínez