Uso

Proceso de utilización dun taller:

1.- Creación da actividade.
2.- Fase de envío dos traballos. Documento radactado dentro de moodle e/ou envío de arquivos.
3.- Avaliación entre alumnos, segundo a configuración do taller, pode ter unha fase previa de avaliacións de exemplo.
4.- Valoración das avaliacións, o profesor cualifica as avaliacións dos alumnos.
5.- Fase de publicación, as cualificacións incorpóranse ao rexistro do alumnado.

Informe da actividade.

Nesta xanela aparece recollida a información sobre a actividade: envíos , avaliacións e cualificacións, etc
Formulario de avaliacion tipo, amosa os criterios de avaliación definidos para o taller. Para modificar os criterios prema na icona de edición ( sinalada na imaxe ) .

captura edición taller moodle

 Formulario para o envío das tarefas.

captura envío tarefa en taller moodle

 

Traballos asignados a un alumno para a avaliación.
No exemplo o taller permite a autoavaliación.

 captura informe taller moodle

Ao premer no texto "Avaliar" amósase o Formulario para avaliar os traballos asignados.
Nesta xanela o alumnado verá os criterios que propón o profesor para cualificar a tarefa.
Cada valoración debería ir acompañada dun comentario.

captura avaliacion taller moodle

 

Este tipo de actividade-moodle supón para o alumnado a integración da fase de avaliación no proceso de aprendizaxe, pero para que teña éxito é necesario unha boa planificación, co engadido da formación e preparación dos estudantes para afrontar a avaliación dos compañeiros e compañeiras con obxectividade.