Webquest

Para engadir unha webquest en moodle, escolle en "Webquest" en "Engadir unha actividade"

 

Introdución: explicación da webquest, debe ser clara e motivadora para o alumnado.

Número de tarefas: define a cantidade de tarefas que se deben desenvolver na webquest.

Número de anexos en cada envío: cantidade de arquivos a xuntar por cada tarefa.

Avaliación por equipos: escoller SI para o traballo cooperativo. 

Estratexia de calificación: define a forma como se avaliará: criterio, rúbrica, etc

Datas de comenzo e fin:configura as datas para a avaliación da webquest ( envío de tarefas, etc )

No formulario seguinte ímos completando os distintos apartados da webquest:

TAREFAS.

"Editar descrición das tarefas" Texto para o apartado de tarefas, é unha descrición xeral.

"Editar tarefas", preme para acceder ao formulario para escribir as tarefas ( tantas como configuramos na webquest )

Xunto á explicación da tarefa debemos establecer o tipo de escala para a valoración.

PROCESO.

"Editar proceso" explicación do procedemento para completar a webquest.
"Inserir recurso"

Escribe o nome do recurso, unha descrición e unha ligazón a internet ou a un arquivo.
Podemos continuar engadindo recursos desde o formulario anterior.

EQUIPOS.  Permite crear grupos de traballo.

"Inserir equipo"  permite crear un equipo, temos que escribir o nome e opcionamente unha descrición ( unha referencia para que o profesor identifique ao grupo)

 

Para engadir membros ao equipo , preme no nome ( na imaxe "equipo 1") e amosarase o formulario para definir os membros do equipo.

IMPORTANTE: só un dos membros do equipo pode escribir na webquest ( respostar ás tarefas ) ,  por defecto ( e non é posible cambiar este comportamento ) é o primeiro nome que se traslada á columna "Membros". Ten en conta isto á hora de pedir aos alumnos que completen a tarefa.

 

AVALIACIÓN

O profesorado pode avaliar as tarefas premendo na opción "Avaliación"

Ademais de calificar a tarefa é recomendable deixar comentarios para orientar ao alumnado (grupo) sobre os aspectos positivos e negativos do seu traballo.