Vai al contenuto principale
Italiano (it)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Galego (gl)
Italiano (it)
Português - Portugal (pt)
Ospite (
Login
)
Recursos publicados
Home
Corsi
(nascosto)
(nascosto)
Públicos
DUA (revision)
DUA (revision)
Per visualizzare il file, fai click su questo link:
index.html
◄ Editar ensino mixto (FP)
Vai a...
Vai a...
Atribución da propiedade intelectual
Accesibilidade web
Caixa de Ferramentas TIC
A netiqueta nos cursos virtuais
Navegar por Platega
Apoio TIC: Imaxes
Iniciación a Twitter
Recursos de Lingua
Capturas de pantalla
Crear cursos Platega con Moodle
Empaquetar contidos con eXeLearning
Rol da titoría en Platega
Avaliar nos cursos Platega
Platega - Preguntas frecuentes
Igualdade, Convivencia e Inclusión
Deseñar cursos Platega, directrices
Revisión Deseñar cursos Platega 2024
Protocolo para a titorización de cursos Platega
Protocolo para a creación ou remodelación de cursos Platega
Protocolo para participar en Cursos Platega
Protocolo para coordinar cursos Platega
Imaxes publicadas
Editar perfil en Platega
Manual correo web corporativo
Manual espazoAbalar/ablarMóbil
Manual videoconferencia Cisco-Webex
Titorizar ensino mixto
Editar ensino mixto (FP)
A propiedade intelectual no ensino (2022)
App Préstamo V1.2
XuntaSans Web
Estilo Platega
App Préstamo v2.1
Bosquexo
Deseñar cursos Platega. Directrices
Fundamentos
Información básica sobre a COVID-19
Hixiene, protocolos e xestión da COVID-19
Equipos de protección individual
Actividades extraescolares e complementarias
Atención ao alumnado de educación infantil
Mecanismos de información
Ventilación como prevención da COVID-19
Protocolos de atención ao alumnado con NEE
Protocolos de uso do comedor
Medidas preventivas
Medidas organizativas
Medidas de prevención de riscos en actividades musicais
Audición e linguaxe e pedagoxía terapéutica
Protocolos en prácticas deportivas
Riscos e medidas de prevención en ciclos formativos
Área 2. Libro de contidos
proba
Proba h5p
Servizo de préstamo de material aos centros
A propiedade intelectual no ensino (2022) ►