Saltar navegación

Crear cursos Platega con Moodle

Este paquete de contidos recolle e presenta esquematicamente os desempeños básicos sobre Moodle. Ofrécese unha breve presentación, un exemplo e o formulario de configuración dos principais recursos e actividades de Moodle. Dentro deste paquete exelearning poderás consultar distintos titoriais sobre os pasos para levar a cabo distintos procesos. En caso de que unha imaxe non se vexa ben (debido ao tamaño da pantalla) podes facer click dereito sobre ela e abrila nunha lapela nova para vela en tamaño completo.

Amais apórtanse unha webgrafía para consultar e ampliar coñecementos. Para obter informacioón máis detallada recoméndanse os manuais de LM Formación.

Destacadamente recomendamos a consulta de MC Gonzales Videgaray; R. Romero Ruiz, “Cien Buenas Prácticas para Usar Moodle”. Poden consultarse de xeito independente aquelas boas prácticas que interesen. Na webgrafía de máis abaixo recomendamos algunhas.

Tamén recomendamos a consulta de “Actividades en Moodle: Manual de buenas prácticas pedagógicas”, obra de P. Pineda P. Valvidia e A. Ciraso.

Webgrafía

Documentos e manuais de Moodle.Para afondar no coñecemento de Moodle podes consultar:

Boas prácticas interesantes. Consulta aquelas que sexan do teu interese:
3. Minimiza la transferencia de información. Vale el título, el resto, parafrasearlo
4. Maximiza la interacción con el alumno.
5. Idea actividades donde el alumno construya.
7. Aprovecha las estadísticas automáticas.
9. Usa la página principal del curso para lo que es.
18. Evita los rollos de papiro digital.
26. Atiende de inmediato los mensajes.
35. Utiliza títulos cortos y atractivos
37. Verifica cada vínculo.
38. Asegúrate de que pueden abrir el recurso.
43. Usa imágenes para ilustrar
45, 46, 48. En el pedir está el dar.
52. Brinda retroalimentación personal.
53. Deja que los alumnos vean su progreso.
56. Divide los grandes proyectos en partes secuenciales.
57. Brinda la oportunidad de mejorar las tareas.
58. Pide una reflexión para cada tarea
61. Cuida los foros en grupos grandes
62. Explica las reglas de participación en los foros
64 a 72. Sobre os cuestionarios
73 a 78. Sobre as Cualificacións

Recopilación de buenas prácticas en cursos Moodle. De interese:

3.2 Las dimensiones pedagógicas del aula virtual

• Preguntas que debemos formularnos ao diseñar actividades
  • Habilidades que debe dominar un formador en liña

3.3 La calidad de un curso virtual.El diseño de un aula en Moodle

• Contidos
  • Papel do formador
  • Papel do participante
  • Actividades

Infografía moi práctica para elixir que recurso ou actividade de Moodle é o más axeitado para o que queremos facer no curso: Transferior información, Avaliar aprendizajes, Comunicar e interaccionar, elaborar contenidos colaborativamente... e todo elo sabendo a que nivel da taxonomía de Bloom corresponden.

Fragmento da "Guía de herramientas para profesores. Qué herramienta de Moodle es la más adecuada"

Dominio público

_________________________________________________

Departamento de Educacion dixital do CAFI
Obra derivada de Crear secuencias didácticas con Moodle, de A. Carracedo, Y. G. Ulla e P. Camarero

Vostede é libre de:
  • Compartir — copiar e redistribuir o material en calquera medio ou formato
  • Adaptar — remesturar, transformar, recrear e crear obras derivadas sobre o material

...mesmo con finalidade comercial, baixo as condicións seguintes:

• AtribuciónDebe dar o recoñecemento apropiado, fornecer un vínculo á licenza e indicar se se fixeron cambios. Pode facelo de calquera maneira razoábel pero non de maneira que poida suxerir que o licenciante o apoia a vostede ou o seu uso.
  • Non comercial — Non pode utilizar este material para propósitos comerciais.
  • Compartir Igual — Se vostede remestura, transforma ou recrea sobre o material, debe distribuír as súas colaboracións coa mesma licenza cá orixinal.

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)