Ir para o conteúdo principal
Português - Portugal (pt)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Galego (gl)
Italiano (it)
Português - Portugal (pt)
Está a utilizar acesso de visitante (
Entrar
)
Nivel medio en tecnoloxías da información e da comunicación.
Página principal
Disciplinas
Zona Aberta
Cursos virtuais abertos
Nivel_MEDIO
Tópico 3
Redeiras, a rede social do profesorado galego.
Redeiras, a rede social do profesorado galego.
redeiras
Clique na hiperligação
index.html
para ver o ficheiro.
◄ Cazas de tesouros
Ir para...
Ir para...
Guía do curso
Conexións de rede Abalar
Conexións de Rede
Servidor Abalar
Creación de materiais con Notebook
Traballando con Moodle
Plataformas de aplicacións en web
Aplicación das wikis no ensino.
Mapas conceptuais
RSS (agregadores e feeds)
Podcast
Axuda: capturar pantallas.
Webquest
Cazas de tesouros
Redes sociais educativas
Uso dos escritorios virtuais no ensino.
Prácticas
eXe learning
Ardora
Edilim
Vídeo: Charla de Jordi Adell. "A competencia dixital" (10 min)
Vídeo-entrevista: Jordi Adell "Web 2.0 e escola 2.0" (6,38 min)
Documento: Entrevista a un sociólogo das TIC (Enrique Dans) sobre a brecha dixital e algúns conceptos da web 2.0
Conclusións dunha enquisa a case 1000 alumnos/as sobre o uso das TIC
"Internet en el aula". Rede social docente para unha educación do século XXI.
Espazo web: Buenas prácticas 2.0
Aula virtual do CAFI, con actividades abertas.
"Quaderns digitals". Revista dixital para os/as docentes.
Oferta de cursos on-line "Formación Profesores".
"Aula fácil". Espazo de tutoriais que inclúe temáticas de interese relacionadas coas TIC.
Repositorio Abalar. Recursos dixitais para a aula dende o espazo Abalar.
"Agrega". Repositorio de contidos dixitais para o ensino.
"Investigando las TIC en el aula". Blog de recursos TIC para o profesorado.
"Educ@conTIC". Blog sobre o uso das TIC na aula.
"Riocabanillas". Blog educativo sobre TIC, ferramentas 2.0 e práctica docente.
"Ticblog". Blog sobre propostas e recursos educativos coas TIC.
Redes sociais educativas ►