Benvidos
Inicio do curso
  • Presentacións e inscrición na aula virtual.









Obxectivo
1. Coñecer as posibilidades didácticas que teñen as ferramentas de diagramación e creación de mapas mentais e conceptuais.

A incorporación das TICs no ensino / aprendizaxe obriga a efectuar algúns cambios no modelo didáctico empregado e nas estratexias pedagóxicas:
  • Que modelos didácticos son axeitados ao uso das TICs na aula?
  • Que papel poden xogar os mapas de ideas nos novos modelos didácticos?
Contenidos
  1. Competencia dixital, modelo CAIT e mapas de ideas.
  2. Mapas de ideas nas aulas Abalar.
Obxectivo
2. Deseñar mapas conceptuais e mentais empregando software libre.

Empregaremos a aplicación FreeMind para crear mapas de ideas. É software Open source e xa está instalado nos ordenadores Abalar.
Contenidos
  • Presentación de Freemind.
  • Exemplos de mapas de ideas.
  • Manexo de FreeMind: principais funcionalidades.
  • Prácticas con FreeMind:
    • Elaboración de mapas de ideas empregando contidos das túas materias / nivel educativo
    • Presentación no encerado dixital dos mapas de ideas elaborados na sesión anterior.
  • Exportación de mapas de ideas a diferentes formatos.









Obxectivo
3. Coñecer o funcionamento das ferramentas TIC para a creación de diagramas de fluxo.

Empregaremos a aplicación DIA para crear diagramas de fluxo. É software Open source e non está instalado nos ordenadores Abalar.
Contenidos
  • Presentación de DIA.
  • Exemplos de diagramas de fluxo.
  • Manexo de DIA: principais funcionalidades.
  • Prácticas con DIA:
    • Elaboración de diagramas de fluxo cos materiais tomados das túas materias.
    • Presentación no encerado dixital dos diagramas elaborados
  • Exportacións a diferentes formatos.









Conclusión Conclusións do curso:
  • O uso de mapas de ideas, contribúen ao desenvolvemento da competencia dixital?
  • Que axudas concretas aportan os mapas de ideas no desenvolvemento desta competencia?
  • Que aplicación ou utilidade facilitan os mapas de ideas no contexto dunha aprendizaxe construtiva?
  • FreeMind e DIA, e doado usalos nas aulas Abalar?










Modifié le: lundi 21 décembre 2015, 20:54