Folla de ruta - "Proxecto Final"
Como diría o grande mestre:“A canción improvisada debe comprenderse conceptualizándoa como un proceso e non como un produto” (Alexis Díaz-Pimienta, 2000)
O nexo de unión dos cinco bloques de contidos foi tentar facilitar un achegamento holístico ao proceso de achegamento á improvisación oral e en verso. Tentar aportar suxerencias e recursos para que cada persoa poda crear uns contidos acaídos ás súas aulas. En definitiva, construir entre todas e todos un novo camiño de formación para o alumnado e profesorado que se adentre nesta apaixoada aventura de improvisar.
Competencias profesionais docentes e Obxectivos para estas dúas semanas seguindo o modelo competencial da Rede de Formación:
-
-
Competencia: Dentro das Competencias Xenéricas de Perfil tentaremos achegarnos á de Educador/a guía no proceso de aprendizaxe, Investigador/a e innovador/a, Especialista na materia, Comunicador/a en lingua materna e Competente en TIC
-
-
-
Obxectivos: Valorar as posibilidades que ten a improvisación oral en verso como canalizador competencial. Aproveitar a experiencia colaborativa para construír entre todas e todos ferramentas que permitan mellorar as nosas competencias como docentes.
-
-
Neste paquete poderedes atopar:
- Un Foro para compartir dúbidas, ideas, aportacions, suxestións e calquera aspecto relacionado co Proxecto Final.
- Un texto explicativo do Proxecto Final, onde se especifican os aspectos a ter en conta para a realización desta última tarefa.
- Un Foro de Despedida, onde, esperamos, nos despediremos cun até logo mellor que cun adeus.