Ir ao contido principal
Neste momento está usando o acceso para convidados (
Acceder
)
Lectura e comprensión. Formación de lectores competentes. Edición 2013
Inicio
Cursos
Zona Aberta
Cursos virtuais abertos
Lectores_compet
Tema 8
O XÉNERO TEXTUAL: LIGAZÓNS
O XÉNERO TEXTUAL: LIGAZÓNS
Última modificación: luns, 21 de decembro de 2015, 8:56 PM
◄ O XÉNERO TEXTUAL
Ir a...
Ir a...
INTRODUCIÓN - GUÍA DO CURSO
TAREFAS OBRIGATORIAS
TITORIAL DE INICIO AO FORO
ESTRUTURA DO CURSO - TIPO DE TAREFAS
PENNAC: Como unha novela (Ed. Xerais.1993)
Vídeo Prácticas letradas contemporáneas e Tarefa Voluntaria
1.1 Teoría e proposta de actividade obrigatoria
1.2 Presentación coas teorías sobre estratexias lectoras
OPCIÓN 1 para a tarefa obrigatoria: CASASECA
OPCIÓN 2 para a tarefa obrigatoria: VÍCTOR MORENO
OPCIÓN 3 para a tarefa obrigatoria: GASPAR O PASTOR DE LEBRES
OPCIÓN 4 para a tarefa obrigatoria: LENDA
OPCIÓN 5 para a tarefa obrigatoria: CONTO
SLIDESHARE - Buscar e Compartir presentacións multimedia
ISSU - compartir e ler documentos
DIAGRAMAS E MAPAS CONCEPTUAIS
COMICS ONLINE - Pixton
GLOGSTER - PÓSTERS DIXITAIS
WEBQUEST CREATOR - Caza do tesouro
COMO LER SEGUNDO A FINALIDADE PROPOSTA
lectura guiada
lectura expresiva
lectura silenciosa
TIPOLOXIA TEXTUAL
O XÉNERO TEXTUAL
INTRODUCTIO: unha selva sen mapa pero con brúxula
1. HIPERTEXTO, A NOVA DIMENSIÓN TEXTUAL
2. COMO LER SEGUNDO O FORMATO. A BIBLIOTECA DIXITAL.
Titorial: 24 symbols
3. O EXEMPLO PARADIGMÁTICO
METÁFORAS DE INTERNET
GUIA DO CURSO
TITORIAL - COMO GARDAR EN PDF
NOVE MANEIRAS DE ENSINAR AOS NENOS A ODIAR A LECTURA
AUDIO 1 - Lectura de Marta Soto y Delfina Rangone (3º ESO, IES Politécnico Vigo)
AUDIO 2 - Lectura de Daniel Barral y Pedro Alonso (3º ESO, IES Politécnico, Vigo)
INTRODUCTIO: unha selva sen mapa pero con brúxula ►