Metodoloxía ou Tecnoloxía? Un mero cambio tecnolóxico, é suficiente? De que sirve o cambio tecnolóxico se o método se mantén? Si seguimos a facer o mesmo pero con outros medios, onde está a nova Escola?

O vídeo caricaturiza unha situación que está a pasar nos nosos centros e nas nosas aulas Abalar: empregar a tecnoloxía para seguir a facer exactamente o mesmo non deixa de ser unha maquillaxe, un "verniz tecnolóxico" demasiado caro para o contribuinte. Entón, cal debe ser o...

¿Prtofesorado TIC?

A chegada das tecnoloxías ás aulas esixe un cambio de modelo didáctico e a adopción de estratexias pedagóxicas distintas ás clásicas. Non é obxectivo deste curso ensinar ou debater sobre o modelo pedagóxico que a Escola 2.0 esixe. Agora ben, tampouco podemos obvialo. Por elo, unicamente vou mencionar un modelo didáctico ---o modelo C.A.I.T, o recomendado--- para contextualizar nel a axuda que poden prestarnos os mapas de ideas.

Modifié le: lundi 21 décembre 2015, 20:54