2.2. Creación e modificación de contidos dixitais

Criterios didácticos, disciplinares e técnicos

Cando creamos ou adaptamos contidos dixitais de uso educativo temos que coñecer e aplicar criterios didácticos, disciplinares e técnicos, que nos permitan ter en conta o obxectivo de aprendizaxe, o contexto, o enfoque pedagóxico e os destinatarios, sendo fundamental ter en conta as opcións de accesibilidade e usabilidade.

Equipo de creación deste curso sobre Posada Prieto, F. (2012, marzo). Diseño de recursos digitales educativos. Recuperado de CanalTIC. CC BY-NC-SA

As institucións públicas están obrigadas por lei a promover e desenvolver proxectos da sociedade da información cos maiores niveis de accesibilidade. Isto significa que calquera contido educativo dixital creado debe ser accesible ao maior colectivo de usuarios incluíndo ao alumnado con necesidades educativas especiais.

Equipo de creación deste curso Posada Prieto, F. (2012, marzo). Diseño de recursos digitales educativos. Recuperado de CanalTIC. CC BY-NC-SA

Criterios_calidade

Criterios_Tecnicos_Contidos_dixitais