Diagrama de temas
-
-
-
No ámbito educativo, a avaliación é unha das actividades que forma parte do proceso didáctico. Neste sentido, a aula virtual do centro educativo dispón dun conxunto de ferramentas que axudará ao profesorado no seguimento e avaliación do alumnado. Así mesmo, os/as estudantes poderán acceder ás súas cualificacións e aos comentarios realizados polo profesorado.
O obxectivo deste curso é o de afondar nas ferramentas de avaliación na aula virtual que pode empregar profesorado no seu traballo en todas as modalidades de ensino: presencial, mixto e a distancia.
Os contidos deste curso son moi amplos. Isto é así precisamente para poder dar resposta aos distintos niveis, xa que para poder acceder a este curso non hai ningún requisito previo e pódese ter un nivel moi básico das TIC ou un nivel moi avanzado no uso das novas tecnoloxías. Desta forma, se o que queres é iniciarte nestas ferramentas de avaliación, podes acceder tan só aos contidos básicos. E se queres ampliar coñecementos e sacar o máximo rendemento, tamén tes esta posibilidade accedendo aos contidos máis específicos.
Os videotitoriais deste curso están elaborados empregando dúas plantillas de Moodle: Boost e Clean.
A través deste espazo non se ofrecerá soporte de titorización, coordinación nin certificación. A súa finalidade é a de facilitar o acceso a información útil para o profesorado.
(É unha copia das actividades ofertadas no curso 2021/22).
-
-
Achegamento por niveis ao papel que deben desenvolver as persoas docentes no ensino semipresencial na avaliación, dende a presentación do proceso de aprendizaxe, o acompañamento e o feedback para a avaliación formativa.
-
Informarse e aprender.
-
-
Configuración dos tipos de avaliación que Moodle ofrece cando o alumnado fai entrega de tarefas a través da plataforma.
-
Informarse e aprender.
-
-
Utilidade dos cuestionarios para a elaboración de probas ou a recollida de información, configuración técnica na plataforma ( diferentes posibilidades: tempo límite, número de intentos, penalización por intento... ).
-
Informarse e aprender.
-
Banco de preguntas
-
Cuestionarios (Probas)
-
Elaborar preguntas de cuestionarios en formato GIFT.
-
Xerador de preguntas Moodle.
-
-
Recollida de información das persoas usuarias da aula virtual.
-
Informarse e aprender.
-
-
O cualificador como ferramenta para o seguimento do progreso por parte de docentes e alumnado. Posibillidades de configuración ponderada de tarefas para axustar o seguimento á programación didáctica.
-
Informarse e aprender.
-
-
-
A continuación recóllense tres funcionalidades da Aula Virtual, relacionadas ca avaliación, como contido complementario aos recursos expostos anteriormente.
-
Outras ferramentas que facilitan a avaliación do alumnado
-
-
-
"Creación de contidos dixitais para a aula virtual"
publícase baixo unha licenza
Creative Commons Recoñecemento-NonComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
Quedan fóra desta licenza os textos, imaxes, recursos... que manteñen a súa propia licenza (ligazóns a páxinas web externas).Créditos de propiedade
Úsanse imaxes e recursos publicados no Dominio público ou con licenza CC BY ou CC BY-NC-SA OU CC BY-NC propios e/ou alleos, tomados preferentemente de bancos de recursos educativos abertos. Tamén se empregan ---acolléndose ao "Dereito de cita" [1] --- imaxes e recursos diversos de diferentes páxinas web, indicando a súa licenza ao pé dos propios recursos ou na páxina coa atribución da propiedade intelectual dos ODE empregados [2], dereitos reservados que manteñen integramente. Se detecta algunha imaxe, recurso... con dereitos reservados non atribuído correctamente, agradecemos nos informe para retiralo ou corrixilo.
-