Esquema de temas
-
-
Neste kit atoparedes dous elementos:
- Un libro con actividades para iniciarse na programación. É Hola Ruby. La aventura de programar, un manual básico escrito por Linda Liukas. O seu obxectivo é que os nenos e nenas poidan introducirse na lóxica da programación e enténdana como unha ferramenta para solucionar calquera tipo de problema.
-Un robot de iniciación á programación sen pantallas, Talebot Pro con varios niveis para introducirse no mundo da robótica:
En dúas caixas podes atopar varios compoñentes para aprender a programar en 3 niveis:
- Taboleiros temáticos ou configurables.
- Cartas de programación.
- Simulador on line con Scratch
Este pequeno robot anda, fala en varios idiomas e debuxa.
As maletas empréstanse aos centros educativos da zona de influenza do CAFI durante un período de 1 mes prorrogable no caso de non ter outras solicitudes.
As condicións do préstamo e a solicitude, así como o calendario pódense consultar na aula "Material de préstamo".
-
-
MATERIAIS DE CONSULTA
-
4 leccións para entender o funcionamiento do robot Talebot (en inglés):
Lesson 1: Coding Education in Early Learning (10 minutos)
Lesson 2: Tale-Bot Pro Robot (30 minutos)
Lesson 3: Activity Box (30 minutos)
Lesson 4: Activity cards (20 minutos)
-
-
RECURSOS RELACIONADOS
-
Experiencia do CEIP Gregorio Sanz de Ribadeo dentro do programa Polos Creativos
A semana pasada este robotiño chegou as aulas de infantil!
Pero que divertido é!!! A rapazada quedou encantada!!!
Xogou nun dos seus paneis recollendo o pole das flores de distintas cores e repasou conceptos do outono nun panel elaborado polo profesorado:- vocabulario
- cores
- árbores
- froitos secos
- roupa…
Convertironse en guías expertos levandoo dende a saída ata o debuxo da tarxeta elexida previamente, …ao seu nome ou asociando debuxo con tarxeta dependendo da súa idade.
Foron días de risas, diversión e moito aprendizaxe. Quen dixo que aprender a programar non era divertido?Máis info no seu perfil de Instagram
-
-
ENQUISA DE MELLORAS
-
As enquisas so están dispoñibles logueandose previamente na plataforma. Deben encherse unha vez finalizada a actividade.
-