Aperçu des sections
-
Docente: DANIEL RODRÍGUEZ PIZARRO - IES ALEXANDRE BÓVEDA (VIGO)
dani@edu.xunta.gal || @tecnocoia || proxectoalgoritmia.com || codigooctopus.org
-
-
Repaso das tarefas propostas en clase
-
Reflexión e contextualización didáctica.
Páxina en Código Octopus.
-
Unirse como estudante do profe do curso CAFI SECUNDARIA
-
inserir imaxes, son...e editalos
-
Ficheiro MP3 para usar nun programa
Queen - we will rock you
-
Uso e repaso de comandos básicos: esvarar, sensores...
-
Facer cando menos de 3 a 6 actividades da xoaniña e a ra.
-
-
-
Revisar o código
-
Revisar o código
-
Revisa e mellora o código para que o gato rebote entre as dúas paredes
-
Revisar o código e practicar. Fai o teu propio programa con valores lóxicos.
-
Veremos técnicas básicas para xogos e presentacións interactivas. Algunha delas pode parecer un pouco avanzada, mantén a calma ;-)
As tarefas propostas son mellorar un xogo de aforcado e crear unha aventura conversacional.
-
Técnica básica para mover o fondo
-
Titorial con técnica de movemento de fondo
-
Uso das listas. Neste xogo o polbo come peixes e os engade á lista
-
Como usar o clonado
-
Podes melloralo, engadir debuxos, cambiar a palabra...
-
Uso das listas no xogo do aforcado. Intenta ler o código.
-
Podes partir deste xogo sen rematar e crear a túa aventura.
Remistura o xogo e engade fondos e preguntas novas.
-
Se queres e tes tempo, podes botar un vistazo ao uso básico dos bloques, as 5 posibilidades básicas.
Non é necesario e podes deixalo para outro momento.
-
Se o precisas ou che interesa, podes botar un vistazo ao código deste programa para ver como usar técnicas de análise de cadeas usando listas.
-
-
Con Scratch podemos utilizar e engadir múltiples extensións: lapis, música, tradutor, texto-a-voz, vídeo...
E outras que irán saíndo.
-
Con Scratch podemos usar dispositivos físicos: Mbot, Makey Makey, Microbit...
-
Para engadir gadgets conectados a Scratch
-
Interacción sinxela co mundo físico
-
-
Traballos realizados.
Como avaliar en e con Scratch.
-
Rúbricas en código octopus
-
Uso do carnet de cefalópodo
-
Ferramenta de avaliación con realidade aumentada vista en clase
-
Análise do problema
Diagrama de fluxo
Diario do programa
-
Didáctica da avaliación en Programación
-
Belén Arrojo
-
Erkuden
-
Hadriana
-
-
-
Para aprender e practicar Scratch
-
Antes e despois de Scratch
-
Para revisar un programa automáticamente
-
Matemáticas con Scratch
-
Facer unha conta teacher
-
Scratch en infantil e primaria
-
Programas de Scratch para traballar Matemáticas
-
Exportar en formatos distintos (.swf, .exe,...)
-
-
Poden descargarse
-
Ficheiro PDF
-
formato PDF
-
formato PDF
-
formato PDF
-