Topic outline
-
Situación actual das mulleres en STEM: Causas, consecuencias e accións a desenvolver.
Soledad Torrres Guijarro. Escola de Enxeñería de Telecomunicacións. Universidade de Vigo
-
Susana Ladra González
Facultade de Informática. Universidade da Coruña
-
Encina Calvo Iglesias
Dpto. de Física Aplicada. Facultade de Física. Universidade de Santiago
-
María Carreiro Otero e Cándido López González
Escola Técnica Superior de Arquitectura. Universidade da Coruña
-
-
Joana Cristina Silva Magalhaes
-
-
Ana Xesús López Díaz.
Escola Politécnica Superior. Universidade da Coruña.
Directora da Oficina para a Igualdade de Xénero da Universidade da Coruña
-
-
Ligazón á web da OIX. Pódense descargar recursos para utilizar na docencia.
-
Web do Grupo Especializado Mujeres en Física da RSEF
-
Concurso- Aberto o prazo de presentación para colexios e institutos
El objetivo principal del concurso #ApuntasTech? es generar un catálogo de propuestas concretas que ayuden a despertar entusiasmo por la tecnología y alienten las vocaciones tecnológicas tempranas, principalmente entre las niñas entre 10 a 15 años (5º y 6º de E.Primaria y 1º y 2º de la ESO). Por tanto #ApuntasTech? trata de escuchar y recoger las ideas de las y los protagonistas para disfrutar las TIC en el aula de forma transversal, variada e inclusiva. Se buscan propuestas divertidas, apasionantes, innovadoras, que hagan uso de las TIC de forma creativa y transversal, tanto con software como hardware, donde el uso de la tecnología no sea únicamente su objetivo final, sino un medio y sea posibles llevarlas a cabo en el contexto escolar (en tiempo, presupuesto…)
-
Guía Comisión Europea para incorporara perspectiva de xénero na investigación
-
Calendario con mulleres que destacron nas investigacións sobre a luz e os dispositivos baseados na luz. Realizada con Motivo do IYL2015
-
Investigadoras en la luz y en las tecnologías de la luz.
-
GUIA PARA LA REVISIÓN DEL LENGUAJE DESDE LA PERSPECTIVA DE GÉNERO
-
-
-
-
Existen moitas formas posibles de visibilizar ás mulleres científicas e de traballar os roles de xénero na ciencia. Queremos animarvos a compartir algunha experiencia didáctica para traballar nas aulas ou nos centros. Poden ser tanto boas prácticas xa levadas a cabo como propostas para trasladar á aula (elaboración de biografías, presentacións, análises estatísticos, bibliografías,...) ou ao centro (exposicións, charlas, obradoiros, visitas, concursos, clubs de ciencia,...).
-
-
-
Estadísticas e indicadores de la (des)igualdad de género en la formación y profesión científica. Informe Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades. Edición 2017
-
Proxecto da Unión Europea dirixido a rapazas e rapaces de 13 a 18 anos para promover a súa participación nas disciplinas STEM de xeito igualitario con respecto ao xénero.
-
Estudio sobre vocacións científicas da Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT)
-
Publicación da FECYT que recolle iniciativas relevantes para avanzar na promoción das vocacións científico-tecnolóxicas nas rapazas.
-
Estudio sobre a representación de persoaxes STEM femininos nos medios de comunicación do Geena Davis Institute on Gender in Media