2.4. Xestión de credenciais
O meu escritorio: Xestión de credenciais
|
Xestión de credenciais
Esta opción permite ao docente facilitar as credenciais de acceso dos/as alumnos/as , e a restauración das mesmas.
Neste apartado o docente vai a atopar as credenciais dos seus alumnos xunto co contrasinal para o primeiro acceso.
Unha vez seleccionado Xestión de Credenciais, aparece unha pantalla para poder filtrar en base a centro, grupo e materia, as credenciais desexadas, para o caso dos/as titores/as permitirá acceder a todos os/as alumnos/as do grupo mentres que cada docente só terá acceso aos/ás alumnos da súa materia.
Cando pulsamos sobre o botón "Filtrar" móstrase na parte central a listaxe de alumnos/as coas súas respectivas credenciais, onde os datos que aparecen son os seguintes:
-
-
-
- Nome e apelidos: nome e apelidos do/a alumno/a.
- Usuario: nome de usuario do/a alumno/a.
- Clave de acceso Prov.:
- Aparece a clave de acceso provisional do/a alumno/a para o seu primeiro rexistro ou para cando se lle restaura a credencial. En canto o/a alumno/a inicie sesión co seu usuario requirirase que cambie o contrasinal.
- Aparece *********** cando o/a alumno/a xa entrou na plataforma e polo tanto xa modificou o seu contrasinal.
- Centro: centro do/a alumno/a.
- Grupo: grupo ao que pertence o/a alumno/a.
- Materia: materia do/a alumno/a.
- Acción: Restaurar credenciais. Esta utilidade a utilizará o/a docente para restaurar o contrasinal dun/dunha alumno/a se esqueceu o seu contrasinal. Ao restaurar o contrasinal aparecerá de novo unha clave de acceso provisional na columna "Clave de acceso Prov." que lle permitirá de novo ao/á alumno/a acceder á plataforma. En canto inicie sesión co seu usuario requirirase que cambie o contrasinal.
- Histórico: nesta columna poderase consultar o histórico de cambio de credenciais para un alumno. A icona do olloda acceso ao histórico de cambios.
-
Botón de impresión. A lista de credenciais dispón dun botónque permite a impresión da lista desde un ficheiro PDF. |
|