4.1. Para que serve o modo edición

Para que serve o modo edición

Para que serve?

O modo edición permite engadir e modificar o contido (recursos e actividades) dunha materia. Só dispoñen desta posibilidade os usuarios con perfil de Profesor ou de Editor de contidos nesa materia.

Como se activa?

Na esquina superior dereita da pantalla, atópase o botón “Activar a edición”. Pulsando sobre este botón, o profesor pasará a dispoñer dun conxunto de novas opcións.

Unha vez activada a edición móstrase xunto a cada recurso da materia a opción de cambiar o seu nome e un despregable “Editar” co resto de opcións de edición e outras iconas similares repartidos pola pantalla.

Activar edición

Realizados os cambios na materia pódese saír do Modo Edición pulsando propio o botón “Desactivar  a edición” situado no mesmo lugar que aparecía antes “Activar edición”.

Desactivar edición

Como funciona?

O Modo Edición caracterízase por amosar un conxunto de iconas no curso que permitirán ao profesor interactuar cos contidos existentes. As iconas repítense en moitos dos elementos que compoñen unha materia facilitando o seu manexo e converténdoo en máis intuitivo.

A seguinte táboa describe o funcionamento das iconas segundo o elemento sobre o que actúan.

Que efecto produce?
  Sobre un recurso ou actividade Sobre un bloque Sobre un tema ou sección
Editar nome Cambia o nome do elemento
Mover
Despraza o elemento á esquerda ou dereita
Mover Mover a calquera sitio da estrutura de temas Mover a calquera sitio de algunha das dúas columnas Cambia o orden na estrutura de temas
Editar propiedades Editar, accedendo ao formulario de configuración Editar as propiedades accedendo ao seu formulario de configuración Engadir texto, imaxes e outros elementos ao principio do tema
Duplicar Duplicar, situando o novo debaixo do orixinal
Eliminar Eliminar Eliminar. O bloque eliminado poderá volver a engadirse desde o bloque "Engadir un bloque".
Visible Elemento "visible" para os alumnos. Pulsando sobre a icona, o elemento cambiará a "invisible" para os alumnos. Elemento "visible" para os alumnos. Pulsando sobre a icona, o elemento cambiará a "invisible" para os alumnos. Elemento "visible" para os alumnos. Pulsando sobre a icona, o elemento cambiará a "invisible" para os alumnos.
Invisible Elemento "invisible" para os alumnos. Pulsando sobre a icona, o elemento cambiará a "visible" para os alumnos Elemento "invisible" para os alumnos. Pulsando sobre a icona, o elemento cambiará a "visible" para os alumnos Elemento "invisible" para os alumnos. Pulsando sobre a icona, o elemento cambiará a "visible" para os alumnos
Asignar rol Asignar un rol a un usuario, unicamente para ese recurso ou actividade Asignar un rol a un usuario, unicamente para ese bloque

Ademais das iconas mencionadas, o Modo Edición mostra ao pé de cada unha das seccións ou temas do curso o enlace “Engadir unha actividade ou recurso”, que facilita ferramentas para a incorporación de actividades e contidos.

As actividades son ferramentas para a interacción con e entre os alumnos, por exemplo, Foros, Cuestionarios, Wikis... Por outro lado, hai diferentes maneiras de crear contidos co EVA ou de enlazar contidos previamente creados: Ficheiro, Cartafol, Etiqueta, Páxina, URL e Paquete de contido IMS.

Ao premer no enlace “Engadir unha actividade ou recurso”, aparece a pantalla de selección:

Selector actividades e recursos

que permitirá usar a caixa de busca da parte superior para localizar unha actividade ou recurso polo seu nome e usar as tres lapelas da parte inferior para agrupar os diferentes elementos nas súas categorías.

Cada actividade ou recurso dispón de dúas iconas na súa parte inferior:

Destacar e info

que permitirán:

1: Destacar ese elemento. Ao premer nesa icona, destacaremos o elemento e iso fará que apareza unha nova lapela "Destacados" que conterá todos os elementos que destaquemos.

2: Amosar información sobre a actividade ou recurso seleccionado:

Info

O Modo Edición engade tamén á parte inferior da páxina un enlace "Engadir Seccións" que permite engadir novas seccións á materia:

Engadir seccións

Última modificación: Mércores, 30 de Agosto de 2023, 00:44