D. Agustín Francisco Sigüenza Molina

Director xeral de Formación Profesional e Réxime Especial de Castela e León

Nacido en Valladolid, en 1959, Licenciado en Ciencias Biolóxicas pola Universidade de Salamanca e Doutor en Ciencias (Sección Químicas) pola Universidade de Valladolid.

Comezou a súa carreira profesional en 1985, exercendo como profesor na Escola de Enxeñeiros Técnicos Agrícolas do Instituto Nevares de Empresarios Agrarios e na Escola de Maxisterio Fray Luis de León (centros adscritos á Universidade de Valladolid). Posteriormente exerceu como Profesor Non Numerario e como Profesor Asociado a tempo completo na Facultade de Educación de Valladolid e na Facultade de Medicina de Valladolid, realizando estancias no Centro de Investigación Aplicada á Educación da Universidade de East Anglia (UK).

En 1992 incorpórase como docente á Educación Secundaria, desempeñando funcións docentes en Institutos de Educación Secundaria de Castela e León, pertencendo na actualidade ao Corpo de Catedráticos de Ensino Secundario.

A partir do ano 2000, desempeñou funcións como: Asesor de Formación do Profesorado na rede de Centros de Profesores e Recursos de Castela e León, Asesor Técnico Docente da área de Programas Educativos da Dirección Provincial de Educación de Valladolid, Técnico Asesor no Servizo de Educación de Persoas Adultas e Alumnos e no Servizo de Formación Profesional da Dirección Xeral de Formación Profesional da Consellería de Educación e Xefe do Servizo das Cualificacións e da Acreditación da Competencia Profesional na citada Consellería.

Foi Director Provincial de Educación de Valladolid entre os anos 2012 e 2015. Desde 2015, ocupa o cargo de Director Xeral de Formación Profesional e Réxime Especial da Consellería de Educación da Junta de Castilla y León.

É autor de numerosas publicacións de tipo científico e didáctico, impartiu un gran número de relatorios en xornadas técnicas, seminarios e congresos no ámbito da educación.