Preinscrición

Cubra todos os campos que se amosan a continuación. Esta preinscrición non lle confire á persoa solicitante o dereito de esixir que se realice o curso de formación solicitado. O Instituto Politécnico Marítimo Pesqueiro do Atlántico de Vigo resérvase o dereito a decidir os cursos que se van a impartir en función do número de solicitudes presentadas e de cuestións organizativas propias do centro. As preinscricións consérvanse para cada curso escolar.

Consideraranse as preinscricións que entren a partir do 01 de xullo (incluido) para o seguinte curso escolar.

wf

A selección de preferencia de horario NON significa que o curso vaia a ter o horario elexido.

CAPTCHA
Esta pregunta é para comprobar que vostede é unha persoa e prever o envío automático de lixo.
7 + 4 =
Resolva este sinxelo problema matemático e introduza o resultado. Por exemplo para 1+3, introduza 4.