Para accederes á composición do/a...
- Consello escolar, preme aquí
- Comisión económica, preme aquí
- Comisión de convivencia, preme aquí
- Comisión da biblioteca, preme aquí
- Comisión de seguimento do estado das instalacións, preme aquí
- Equipo directivo, preme aquí, inclusive información de contacto
- Claustro
- Comisión de coordinación pedagóxica (CCP), preme aquí, inclusive información de contacto
- Listaxe de titorías, preme aquí, inclusive información de contacto
- Listaxe de profesorado sen cargo, preme aquí, inclusive información de contacto
- Persoal de administración e servizos, preme aquí
- Xunta de persoas delegadas e subdelegadas, preme aquí
A continuación podes consultar os membros da comisión de convivencia
Comisión de convivencia
Presidencia |
Juan Carlos Pérez Mestre |
Xefatura de estudo |
Rosa García Otero |
Representantes do profesorado |
Mª de Carmen González Dobarro |
|
José Antonio Ricoy Bugarín |
Representante das persoas responsables de alumnado |
Andrea Bayer Lloves |
Representante do alumnado |
Mauro García Sola |
|
--- |
|
Cosme García Sola |
Representante do persoal de administración e servizos |
Alberto García Prado |
Manterá tres reunións anuais de carácter ordinario, unha por trimestre, e con carácter extraordinario cantas veces sexa convocada pola súa presidencia. Exercerá as seguintes funcións por delegación do consello escolar:
- Elaborar o plan de convivencia do centro e dinamizar todos os sectores da comunidade educativa, incorporando as súas iniciativas e achegas no procedemento de elaboración, desenvolvemento e seguimento do citado plan.
- Adoptar as medidas preventivas necesarias para garantir os dereitos de todos os membros da comunidade educativa e o cumprimento das normas de convivencia do centro.
- Impulsar accións dirixidas á promoción da convivencia, especialmente o fomento de actitudes para garantir a igualdade entre mulleres e homes, a igualdade de trato de todos os membros da comunidade educativa e a resolución pacífica de conflitos.
- Propor ao consello escolar as medidas que considere oportunas para mellorar a convivencia, así como dar conta a este, cando menos dúas veces ao longo do curso, das actuacións desenvolvidas e das correccións e medidas disciplinarias impostas.
- Propor, de ser o caso, á persoa titular da dirección do centro persoas que poidan formar parte do equipo de mediación.
- Coñecer o cumprimento efectivo das correccións e medidas correctoras nos termos en que fosen impostas e informar o consello escolar sobre o grao de cumprimento da normativa vixente.
- Realizar o seguimento dos compromisos de convivencia subscritos no centro.
- Elaborar unha memoria anual sobre a análise da convivencia e conflitividade no centro, na cal se reflictan as iniciativas no ámbito do centro sobre a materia. Este informe será trasladado ao consello escolar do centro e ao correspondente servizo territorial de Inspección educativa.
- Aqueloutras que lle sexan encomendadas polo consello escolar do centro docente ou polo órgano da Administración educativa con competencias na materia.