Eventos
Acaba de sair publicada a Orde que regula a participación no Fondo Solidario de libros de texto. Como en anos anteriores garante un mínimo de 6 libros a alumnado con rentas familiares inferiores a 6000€ per cápita e 4 libros se as rentas son inferiores a 10000€ per cápita
O prazo de solicitude remata o 19 de xuño.
Lembramos que requisito imprescindible para poder recoller os libros prestados é a devolución en bo estado dos libros prestados ao longo deste curso. Próximamente informaremos do procedemento para que o alumnado poida devolver os libros que disfrutaron este ano.
Ligazón á información na web da Consellería
IMPORTANTE : Na Orde publicada no DOG hai un erro na páxina 20658. O recadro da base impoñible xeral CORRECTO é o 435, pero na orde aparece publicado o 432
O alumnado que deba acudir ao centro a entregar a solicitude de participación no fondo solidario de libros de texto, recoller material escolar que deixara no centro ou teña que devolver a chave e recuperar a fianza das taquillas deben seguir as instruccións adxuntas:
Con elas trátase de escalonar a presencia das familias no centro e evitar aglomeracións e viaxes innecesarias.
Instrucións para solicitar o Fondo Solidario de libros de texto
Formulario precuberto de exemplo
Calendario cos días que debe acudir o alumnado de cada curso
É obligatorio o uso de mascarilla, desinfectar as mans con xel hidroalcohólico ao entrar, gardar as distancias de seguridade e seguir as indicacións do persoal do centro. Agradecemos a colaboración do alumnado e das familias para levar a cabo este proceso.
O alumnado que levara libros en préstamo da Biblioteca tamén pode aproveitar para devolvelos.
POLO TANTO, A SEMANA QUE VEN VIRÍA POLO CENTRO:
Luns 8 de xuño: Alumnado que se incorporará a 1º de ESO con primeiro apelido que comence con coas letras H-P
Martes 9 de xuño : Alumnado que se incorporará a 1º de ESO con primeiro apelido que comence con coas letras Q-Z
A partir do mércores acudirá o alumnado de 4º ESO que teña que recoller material ou devolver libros da biblioteca
Ligazón a páxina WEB da CIUG onde podedes descargar o impreso de matrícula e o impreso das Taxas.
Lembrade que para poder matricularse na ABAU hai que ter aboado tamén os dereitos de Expedición do Título.
(como encher o impreso de taxas do título)
Condsellería de Educación, Universidade e F.P. Código 07
Delegación de : Servizos Centrais Código 13
Servizo de : Ensino Medio Código 03
Taxa denominación : Expedición de títulos Código 302003
O prezo 2020 é de
52,94 // 26,60 // 0 para título de bacharel ou técnico superior (tarifa normal / Familia numerosa cat. xeral / Familia numerosa cat. especial)
21,64 // 10,84 // 0 para título de técnico (tarifa normal / Familia numerosa cat. xeral / Familia numerosa cat. especial)
Pódese encher o impreso online en:
http://www.atriga.gal/tributos-da-comunidade-autonoma/taxas-e-prezos/confeccion-on-line-impresos
O prazo de solicitudes é do 1 ao 12 de xuño
Requisitos das persoas solicitantes:
Cumprir os requisitos de acceso establecidos na LOMCE (basicamente para ciclos medios, título de formación profesional básica, de ESO ou proba de acceso; para ciclos superiores, ter título de técnico de formación profesional, título de bacharelato da LOE ou da LOXSE, ou proba de acceso), e ademais:
– Ter 18 anos, para optar aos títulos de técnico
– Ter 20 anos, para optar aos títulos de técnico superior, ou 19 anos no caso de posuír xa o título de técnico.
A avaliación final ordinaria de 2º de bacharelato terá lugar o vindeiro luns día 8 de xuño, e as notas serán recibidas polo alumnado ou os seus representates legais por medio da aplicación Abalar ás 20:00 horas deste mesmo día.
A partir dese momento poden poñerse en contacto co seu profesorado, vía correo electrónico, para solicitar aquelas aclaracións que consideren oportunas.
Se considerasen que éstas non son suficientes, o prazo de reclamacións oficiais será de dous días (10 e 11 de xuño de 2020, ata as 14.00 horas), durante os cales deberán presentar escrito, preferentemente por correo electrónico, ante a dirección do centro. A este efecto poden atopar o impreso de reclamacións na páxina web do IES (no apartado: FORMULARIOS DE RECLAMACIÓNS). Descargarán e cubrirán o impreso e o enviarán ao correo electrónico ies.xulian.magarinos@edu.xunta.es dentro dos plazos establecidos. A dirección do centro someterá as reclamacións á consideración do departamento correspondente, que emitirá unha resolución motivada, seguindo as instrucións publicadas pola Consellería e que poden atopar no mesmo apartado da web do centro.
A Dirección
Informamos dos días de atención ao alumnado que se incorpora en 1º ESO e necesita presentar a solicitude de Fondo Libros:
- Mañá venres 5 atenderemos as familias do alumnado co primeiro apelido que comence coas letras A-G
- O luns 8 acudirá ao centro o alumnado co primeiro apelido que comence coas letras H-P
- O martes 9 atenderemos ao alumnado co primeiro apelido entre Q-Z
Pregamos respeten estes días pois trátase de minimizar o risco de infeccións evitando aglomeracións na entrada do instituto.
Lembren o uso de mascarilla, desinfectar as mans ao entrar e manter as distancias de seguridade.
Moitas grazas.
Ligazón ao protocolo de realización das probas ABAU 2020. Prestade moita atención as normas hixiénico -sanitarias.
A destacar:obriga de uso de máscara, recomendación de xel hidroalcohólico individual, orden e distancia nas filas de acceso.
NON ESQUECER: etiquetas adhesivas, DNI, resgardo de matrícula, xustificante de pagamento, máscara, bolígrafo azul ou negro.
SE PODE LEVAR TAMÉN: Xel hidroalcohólico, panos de usar e tirar e bebida en botella transparente sen etiquetado nin identificación.
MATERIAL ESPECÍFICO: Dicionario latín- español/galego // dicionario grego-español/galego, // material de debuxo e pintura // calculadora non programable e sen capacidade gráfica
NON SE PODE ACCEDER Á AULA CON teléfono móvil, reloxo dixital ou calqueta outro dispositivo electrónico activado
Aquí tedes como proceder a matricularvos nas ABAU, paso por paso
Informamos que todo o alumnado que solicitou admisión neste centro resultou admitido
As clases rematarán o día 19 de xuño.
O día 22 e 23 terán lugar as sesións de avaliación e o día 23 pola tarde recibirán as cualificacións no seu teléfono móbil por medio da aplicación Abalar Mobil
Aproveitando que estamos en situación de nova normalidade consideramos conveniente que os compañeiros de clase e os titores poidan reunirse de novo e despedirse. Polo tanto o día xoves 25 de xuño terá lugar a entrega física dos boletíns de notas e consellos orientadores por parte dos titores/as de acordo co horario da táboa que se adxunta. Ese mesmo día o alumnado que tivera libros de texto prestados polo instituto (libros do Fondo Solidario de libros ou outros de departamentos) procederá a súa devolución. (Lembramos que a correcta devolución dos libros prestados este ano é condición indispensable para poder participar no fondo solidario de libros do vindeiro curso).
O prazo de presentación de reclamacións ás cualificacións será os días 25 e 26 de xuño.
HORA E LUGAR PARA PROCEDER Á ENTREGA DE BOLETÍNS DE CUALIFICACIÓNS E DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DO FONDO LIBROS. XOVES 25 DE XUÑO
O alumnado de cada grupo chegará puntualmente, desinfectará as mans e esperará fora con mascarilla e gardando a distancia de seguridade. A hora prevista se dirixirá ao salón de actos ou ximnasio segundo lle corresponda levando os libros de texto. A saída será polo pasillo de ciclos e parking traseiro.