Día do libro 23 de abril 2017

O pasado 21 de abril conmemorouse o día do libro no IES Xograr Afonso Gómez de Sarria. Un nutrido grupo de alumnado de centro deleitounos con distintos números teatrais baixo a dirección da profesora de lingua e literatura Dna. Ana Belén Durán Pernas. Moitas grazas a todos/as pola ilusión e bon facer sobre o escenario.

Excursión de 4º da ESO a Andalucía

Alumnos de 4º Eso realizaron unha viaxe lúdico-cultural a Andalucía entre o 24 e 29 de abril.

A primeira foto corresponde a unha primeira parada en Salamanca, onde aproveitamos para visitar O Horto de Calixto e Melibea,  escenario real na obra La Celestina.

Sevilla, Córdoba, Medina Azahara e Granada foron as visitas programadas nesta viaxe fin de curso, na que puideron coñecer o mosaico cultural árabe-cristiano, que conforma parte do noso legado histórico-artístico.

Días de lecer, días de ver, días de saber que perdurarán na súa lembranza.