IES Xoán Montes

Galería de imaxes

Resultados da busca de imaxes - "de"
03_Alumnos_utilizando_o_mecheiro_de_alcohol.jpg
Alumnos utilizando o mecheiro de alcohol118 vistasQuéntase coa chama dun mecheiro de alcohol ata a desecación para fixar as células.
04_O_azul_de_metileno_tingue_as_células_da_mucosa_bucal.jpg
O azul de metileno tingue as células da mucosa bucal137 vistasColócase o porta enriba do soporte de tincións ou dunha placa Petri; agrégase unhas gotas do colorante azul de metileno sobre a extensión ou frotis realizada.
20161202_100909_Continentes_unidos_.jpg
Continentes unidos 6 vistasFigura 1. Esquema de dous continentes unidos que se irán separando pola apertura dunha Dorsal oceánica, no medio, que forma nova Litosfera. C.Tizón
20161202_100938_Continentes_separandose_pola_Expansion_do_Fondos_Oceanicos_.jpg
Continentes separándose pola Expansión dos Fondos Oceánicos 6 vistasFigura 2. Fórmase unha Dorsal oceánica que emite rochas magmáticas e que separa os continentes que antes estaban unidos. C.Tizón
20161202_100950_Formacion_de_Litosfera__oceanica_e_separacion_das_Placas_Tectonicas_.jpg
Formación de Litosfera oceánica e separación das Placas Tectónicas 7 vistasFigura 3. A Expansión dos Fondos oceánicos pola actividade da Dorsal crea bandas de Rochas volcánicas (basaltos) con polaridade Norte e Sur e simétricas entre elas. As rochas máis antigas son as máis cercanas aos bordes dos continentes, as máis modernas, as do medio do océano formado. C.Tizón
Algúns_minerais_ordeados_segundo_a_súa_dureza.jpg
Algúns minerais ordeados segundo a súa dureza206 vistasO alumnado de Xeoloxía de 2º de Bac. ordea, no Laboratorio, algúns minerais obxecto de estudo, segundo a súa dureza, aplicando a escala de Mohs antes aprendida de maneira práctica. Na foto, os minerias máis brandos (dureza 1) están situados á dereita e os máis duros á esquerda (mostras de dureza 7 na escala). C.Tizón
Alumnado_estudando_as_propiedades_dos_minerais.jpg
Propiedades dos minerais192 vistasO alumnado da ESO e do Bacharelato estuda e recoñece os minerais a través da súa manipulación. C.Tizón
Coincidencia__de_Africa_e_America_que_se_separan.jpg
Traballando a Tectónica de Placas 5: África e América sepáranse2 vistasSe movemos as transparencias de acetato simulamos a apertura do Océano Atlántico e a Expansión do fondo oceánico pola emisión de magma da Dorsal Atlántica. A actividade volcánica deste Borde Constructivo de placa (Borde Diverxente) creado hai uns 180 millóns de anos, fai que África e Sudamérica, na actualidade, estean, aproximadamente, a 9.000 Km de distancia. C. Tizón
Coincidencia_de_Africa_e_America.jpg
Traballando a Tectónica de Placas 4: Coincidencia dos bordes de África e América2 vistasDous transparencias de acetato, unha encima da outra e desprazadas, permiten ver que o contorno de África e Sudamérica coinciden. Esta é unha das probas do científico alemán Alfred Wegener da súa Teoría da Deriva dos continentes, ano 1912. C. Tizón
Daphnia_pulex__Crustaceo~2.jpg
Daphnia pulex. Crustáceo2 vistasDaphnia pulex. Crustáceo nunha mostra de auga de charca. C.Tizón
Escla_de_Mohs_de_dureza_dos_minerais.jpg
Escala de Mohs de dureza dos minerais178 vistasO alumnado ordea varios minerais da escala de Mohs raiando os minerais entre si, coa uña, cunha tesoira e averiguando se raian ao vidro. Desta maneira son capaces de saber esta escala máis facilmente e de diferenciar as mostras de minerais. C.Tizón
Fosil_de__Paradoxides__Trilobites_Leon.JPG
Fósil de Paradoxides. Trilobites. León5 vistasFósil do Trilobites Paradoxides do Cámbrico (Paleozoico) na Provincia de León. C.Tizón
18 ficheiros en 2 páxina(s) 1