Educación física

Membros do departamento

• Juan José García García (Xefe de Departamento)

Semana Cultural: Deporte

Un grupo de alumnas e alumnos participaron o pasado 12 de abril no campionato provincial de cros celebrado no circuíto "Virxe do Loreto" no concello de Pto. do Son.

Os resultados acadados non poideron ser mellores (ver arquivo adxunto): Primer posto por equipos na categoría de cadete feminino. Medalla de ouro para José Manuel Arufe (cadete masculino). Candela Lago medalla de prata na categoría de cadete feminino. Tercer posto por equipos na categoría de infantil feminino.Pero por riba dos resultados hai que dicir que foi un fermoso día de deporte e unión con todas as rapazas e rapaces dos centros participantes da provincia. Temos que dar tamén a noraboa a toda a organización polo seu traballo e bo trato recibido.

Cros XOGADE-Intercomarcal

O estadio Julio Mato Matito de Noia acolleu o cros intercomarcal de Xogade, no que participaron mais de 700 alumnas e alumnos. O noso centro participou nas probas femininas e masculinas tanto nas categorías infantil como na cadete.

As corredoras infantís acadaron o primeiro posto na proba por equipos o que lle posibilitará asistir ao campionato provincial destes xogos escolares.

O equipo cadete feminino tamén repetiu victoria clasificando deste xeito para a próxima proba.

Tamén temos que destacar a clasificación para estas finais na categoría individual dos atletas cadetes José Manuel Arufe e Pablo Villar Ces.

Noraboa a todas e todos pola vosa participación.

Foi unha mañá de deporte e bo ambiente, aproveitamos para felicitar e agradecer a tódalas personas encargadas da organización polo seu traballo e esforzo.

ver clasificacións completas

ver novas na prensa