Probas CELGA 2024

Convocadas as probas para a obtención do Certificado de lingua galega (CELGA). A inscrición realizarase a través do formulario normalizado PL500C entre o 14/03/2024 e o 05/04/2024, ambos inclusive. Para máis información accede á convocatoria e o Portal da lingua galega.

Prazo de matrícula ESO e BAC curso 22-23

O prazo para formalizar a matrícula abrangue do 25 de xuño ata o 10 de Xullo de 2022.

Admisión a ciclos de FP de grao básico 22-23

Requisitos de acceso:

a) Ter feitos quince anos ou facelos durante o ano natural en curso.
b) Ter cursado o terceiro curso de educación secundaria obrigatoria ou, excepcionalmente, ter cursado o segundo curso.
c) Ter proposto o equipo docente aos pais, ás nais ou ás persoas titoras legais a incorporación do alumno ou da alumna a un ciclo formativo de grao básico.

O día 20 de xullo farase pública a listaxe do alumnado admitido e non admitido en cada ciclo formativo de grao básico.

Acceso á información

No IES Val do Asma impártense o CB Informática de oficina e o CB Matemento de vehículos.

Prazo presentación solicitudes probas acceso a ciclos de Grao Medio

Aberto o prazo de presentación de solicitudes que abrangue dende 3 ao 16 de marzo de 2022, ambos os dous incluídos. Para máis información accede á convocatoria.

Prazo presentación solicitudes probas acceso a ciclos de Grao Superior

Aberto o prazo de presentación de solicitudes que abrangue dende o 31 de xaneiro ao 11 de febreiro de 2022, ambos os dous incluídos. Para máis información accede á convocatoria.

Probas de acceso aos ciclos de grao medio e de grao superior de FP

Publicadas as probas de acceso a ciclos de FP. Datas de inscrición e de realización das probas:

• Probas de acceso a ciclos de grao Superior:
    • Prazo de presentación de solicitudes: do 31 de xaneiro ao 11 de febreiro de 2022, ambos os dous incluídos.
    • Data da proba: 28 de abril de 2022
  • Probas de acceso a ciclos de grao Medio:
    • Prazo de presentación de solicitudes: do 3 ao 16 de marzo de 2022, ambos os dous incluídos.
    • Data da proba: 25 de maio de 2022

Para máis información accede á convocatoria.

Matrícula en ciclos superiores setembro: desde as 9:00 horas do 8 de setembro ata o 24 de setembro ás 13:00 horas.

PRAZO DE MATRÍCULA NA FP

O prazo de matrícula para os ciclos formativos, tanto en FP ordinario como dual remata o 27 de setembro de 2019.

PREMIOS EXTRAORDINARIOS ESO 2018/19

A Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria convoca os premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico correspondentes ao curso 2018/19.

Prazo de presentación de solicitudes: do día 6 de xuño de 2019 ata o día 5 de xullo de 2019.

Para mais información preme aquí.

PREMIOS EXTRAORDINARIOS DE BACHARELATO 18/19

Convocados os premios extraordinarios de Bacharelato.

Requisitos:

• Ter finalizado o bacharelato no curso 2018/19
  • Ter unha nota media do bacharelato igual ou superior a 8,75

Prazo de presentación de solicitudes será dun mes; comezará o día 29 de abril de 2019 e rematará o día 28 de maio de 2019.

Enlace á convocatoria do 2019.

Syndiquer le contenu