Orientación académica e profesional 2023-2024

BOLETÍN INFORMATIVO SOBRE A ADICCIÓN AOS VIDEOXOGOS

Unidade Asistencial de Drogodependencias de Monforte de Lemos acaba de publicar un boletín informativo adicado á adicción aos videoxogos.

Pódese consultar dende aquí.

BOLETÍN FAMILIAR UAD - XUÑO 2019

Acceso ao boletín trimestral da UAD (Unidade Asistencial de Drogodependencias) de Monforte de Lemos.

CONSULTAS SOBRE DROGODEPENDENCIAS

A Unidade Asistencial de Drogodepencias pon ao noso dispor, un número de WhatsApp, 604 05 97 19, onde se poden realizar todas as consultas que necesitedes.

Máis información da UAD en:

C/ Otero Pedrayo, s/n
27.400 Monforte de Lemos (Lugo).
Telf.: 982.400.495
Fax: 982.405.172
E-mail: uad@concellodemonforte.com

CONVIVENCIA ESCOLAR

AMPLIADO ATA 24 MARZO!!!

Recollida de datos para diagnosticar e facer o seguimento da convivencia escolar:

ALUMNADO de ESO FAMILIAS
ALUMNADO N.E. P.A.S.
ALUMNADO de BAC, CM e CS    PROFESORADO

Para máis información preme aquí

PROXECTO FIN DE CURSO QUEROTE+ 17/18

Presentación do proxecto Proxecto: Rap pola igualdade

INTERNET SEGURA - QUÉROTE+

Coa campaña Día Internacional da Internet Segura "Crea, conecta e comparte con respecto: Unha internet mellor comeza contigo", os centros Quérote+ e o IES Val do Asma, pretendemos promover un uso seguro e positivo das tecnoloxías dixitais, especialemente entre a mocidade. Acceso ao material.

CULTIVANDO A AUTOESTIMA - QUÉROTE+

A través da campaña "Cultivando a autoestima", os centros Quérote+ e o IES Val do Asma pretendemos fomentar a reflexión crítica da mocidade fronte á cantidade de imaxes e mensaxes que recibe sobre os modelos de beleza e patróns estéticos, que dalgún modo invisibilizan a realidade. Acceso ao material.

APRENDER A ESTUDAR

Se queres mellorar a túa forma de estudar, é dicir, adicarlle menos esforzo o estudo e sacar mellores notas; recoméndoche a seguinte páxina web:

WEB DE ORIENTACIÓN

Enlace á web da orientadora do IES Val do Asma, Loli Chas.

Distribuir contenido