INFORMACIÓN FAMILIAS E ALUMNADO. TRABALLO DURANTE OS DÍAS DE PECHE

Estimadas familias:

O profesorado do centro está xa a traballar na elaboración de materiais didácticos para garantir a atención do alumnado e a continuidade do seu proceso de aprendizaxe.

1.A INFORMACIÓN do centro ás familias será transmitida a través da páxina web do centro e da Plataforma ABALAR. É moi importante para as familias ter habilitada esta ferramenta ABALAR.

PINCHANDO NESTE ENLACE ATOPARÁN A INFORMACIÓN DE ABALAR MÓBIL

PINCHANDO NESTE ENLACE ATOPARÁN A INFORMACIÓN PARA FAMILIAS DE ABALAR

2. As plataformas didácticas que utilizaremos son: A Aula Virtual e outras habilitadas polo profesorado do centro para o contacto co alumnado e que poden ir dende a comunicación a través do correo electrónico ou do uso doutras plataformas como Edmodo, etc... ou as que o alumnado acordara utilizar co profesorado.

A partir do luns o profesorado vai traballar no seu horario habitual de forma telemática, e desa forma e a través destas plataformas será a comunicación co alumnado que terá que ir realizando as tarefas que se vaian subindo.

Se tiveran algunha dúbida poden escribir ao correo: ies.terra. trasancos@edu.xunta.es. Intentaremos solventalas o antes posible.

3. PINCHANDO AQUÍ ATOPARÁN AS INSTRUCCIÓNS DA AULA VIRTUAL