Roteiros científicos na nosa contorna

Máis imaxes dos roteiros neste álbum

Durante a segunda quincena de abril o alumnado de diferentes cursos participou en tres roteiros científicos enmarcados no poxecto Divulgaciencia, un programa do Concello de Soutomaior que pretende espertar a curiosidade pola ciencia e difundir contidos científico-tecnolóxicos entre o alumnado e a poboación en xeral e que culminou o pasado 5 de maio coa celebración da I Feira da Ciencia. Este programa municipal conta co financiamento da FECYT, a Federación Española de Ciencia e Tecnoloxía.

O alumnado de 4º ESO de Bioloxía participou no percorrido "Soutomaior mira ao mar", roteiro orientado ao medio mariño para abordar cuestións ambientais relacionados co mar e a xeomorfoloxía do litoral. Pola súa banda, o alumnado de 1º ESO e de 1º BACH-Bioloxía implicouse na andaina "Mergúllate no monte", que ofreceu un percorrido polos camiños da Montesiña para aprender a recoñecer a fauna e a flora dos bosques. Finalmente, en colaboración co Dpto. de Física e Química, os rapaces e rapazas de 2º ESO sumáronse a unha "Aventura ecolóxica", que consistiu nunha visita á praia da Muxeira para realizar unha recollida de residuos e unha mostraxe de microplásticos, que foron enviados logo ao proxecto The Big Microplastics Survey.

As actividades do Programa Divulgaciencia 2022 comezaron antes das vacacións cos obradoiros desenvolvidos no centro para o alumnado de 1º e 3º ESO.