Orientación

Correspondentes Xuvenís e Antenas de Información Xuvenil.

Continuamos traballando co equipo de Correspondentes Xuvenís e Antenas de Información Xuvenil.

Durante todo o curso informarémosvos de novas de interese para o alumnado do IES A Sardiñeira.

Se queredes estar ao día nas convocatorias de actividades, bolsas, axudas, premios, cursos, etc. poderedes facelo pulsando na imaxe.

Oriéntate co Programa Orientaline: RECURSO PARA A AUTOORIENTACIÓN DO ALUMNADO

PROGRAMA ORIENTALINE

O Orienta, é un programa informático de orientación vocacional dirixido ao alumnado do centro.

Neste programa poderás realizar un test de orientación académica, que será diferente en función de curso que estés realizando. Os seus resultados ofreceranche un consello orientador sobre os estudos máis acordes cos teus intereses e aptitudes. Mostrarache cal é o itinerario formativo que deberás seguir para chegar á profesión elixida.

Atoparás tamén  información sobre todos os estudos e as súas condicións de acceso, actualizada cada ano según os cambios lexislativos.

O programa actualízase cada ano. Aquí tes a versión actualizada para o curso 2022-2023, con dereito de utilización por parte do alumnado do IES A Sardiñeira.

Podes acceder ó Orienta en liña facendo clic no enlace ou na imaxe:

O Departamento de Orientación no IES A Sardiñeira

Departamento Orientación

A partir do curso 2022-2023 o departamento de Orientación do IES A Sardiñeira estará coordinado por Verónica del Río del Río. Para solicitar cita coa orientadora, poden facelo a través do teléfono do centro (881 960 150), e a través do correo electrónico veronicadelrio@edu.xunta.gal.

Blogues de apoio ao traballo no centro.

PARA O ALUMNADO

BLOGUE CON INFORMACIÓN DE INTERESE PARA O ALUMNADO

EL ORIENTA: APP AUTOORIENTACIÓN PARA O ALUMNADO

PARA O PROFESORADO

BLOGUE DE APOIO AO TRABALLO DAS PERSOAS TITORAS

BLOGUE PARA APOIAR O TRABALO DA ORIENTACIÓN VOCACIONAL NAS AULAS

Ademais, continuaremos co equipo de Correspondentes Xuvenís e Antenas de Información Xuvenil.

Se queredes estar ao día nas convocatorias de actividades, bolsas, axudas, premios, cursos, etc. poderedes facelo a través da imaxe.

Botetíns anteriores (os primeiros do curso 2019-20)

(Salma y Rosalía) de 4º de ESO B

Boletín Nº 10: 12 de febreiro de 2019. Actualizado

Se queres dispor de todos os enlaces do boletin en formato word, pulsa.

Boletín Nº 1: do 21 ao 28 de novembro de 2017. No Actualizado

Se queres dispor de todos os enlaces do boletin en formato word, pulsa.