Premio "Ernestina Otero Sestelo"

Onte, venres 4 de marzo, o IES Sánchez Cantón recibiu no Pazo de Cultura o 2º premio Ernestina Otero Sestelo do Concello de Pontevedra, polo seu proxecto: "Entre donas ás beiras do Lérez".

Este traballo interdepartamental e transversal desenvolvido na Secundaria e no Bacharelato durante o curso 2020-2021, foi galardoado por varios motivos: ser un estudo integral e multidisciplinar da muller partindo da contorna inmediata do alumnado para chegar a un ámbito internacional, por revisar o pasado dende un punto de vista feminista e igualitario, por integrar os contidos curriculares en proxectos colaborativos, e pola divulgación pública na web mediante as canles de Telegram, Youtube, Instagram e Facebook.

Noraboa a todo o profesorado e alumnado que participou na elaboración deste fermoso proxecto.

Pincha sobre a imaxe inferior para ver as fotos do álbum

Álbum: Actividades -> Premio "Ernestina Otero"

album | by Dr. Radut