Un proxecto do IES Sánchez Cantón seleccionado para a fase final de Ciencia en Acción

O proxecto do IES Sánchez Cantón, consistente na xeración dun sextante para o seu uso escolar, ten sido seleccionado para participar na fase final do concurso Ciencia en Acción.

O proxecto, que comezou o curso 2018-2019, tiña como obxectivo fundamental atopar un sistema que permitise xerar un instrumento de medida de ángulos para ser usado nas aulas. O instrumento escollido foi un sextante. Durante o proxecto, non só se xeraron os arquivos de impresión 3D das pezas dun sextante e construíronse sextantes reproducindo as pezas con resina de poliuretano, senón que tamén se construiron outros instrumentos históricos relacionados coa navegación e realizáronse prácticas do seu uso.

O concurso Ciencia en Acción representa a Fase Nacional Española e Iberoamericana do Concurso Internacional Science on Stage. Ciencia en Acción celebra este ano no mes de outubro, en Avilés, a súa edición número 25, o que o convirte nun dos concursos máis antigos centrados na Ciencia, a súa difusión e aprendizaxe. Como se afirma na súa páxina web, “Ciencia en Acción es un concurso internacional dirigido a estudiantes, profesores, investigadores y divulgadores de la comunidad científica del área geográfica iberoamericana, en cualquiera de sus disciplinas. Su principal objetivo es presentar la ciencia de una manera atractiva y motivadora”.