XORNADAS DE ORIENTACIÓN

Finalizamos o mes de febreiro participando como cada ano nas Xornadas de Orientación que tiveron lugar no Auditorio e no Conservatorio.

Nesta ocasión levamos unha pequena mostra do traballo que realizamos no centro. O departamento de Imaxe Persoal levou demostración de maquillaxe, perruquería, uñas e masaxe. Por outra banda, o departamento de música, levou unha mostra do alumnado de Artes: coro, grupos, solistas...

Aquí temos un video presentación do que o alumnado pode aprender dentro da rama de Imaxe Persoal.

Tamén temos dous documentos elaborados polo departamento de orientación: Oferta educativa do centro e Oferta para o alumnado de bacharelato.

Ademáis, a continuación podedes ver mais imaxes da xornada, xa que foi moi variada e entretida.

Imaxes1                             Imaxes2                     Imaxes3

Xornada Portas Abertas 2024.pdf6.73 MB