RESUMO ENTROIDO e DÏA DE ROSALÍA

O pasado 25 de Febreiro aproveitamos para celebrar  conxuntamente o Entroido e o día de Rosalía. Alumnado da asignatura de Latín E DE 2º ESO homenaxeou a nosa Poetisa prantando no xardín traseiro do centro 23 plantas "Pensamentos", as súas preferidas. Alumnado variado de 2º e 4º da ESO participou no concurso de "doces de entroido" facendo as delicias do paladar do xurado: Bolachas, rosquillas, lazos, biscoito de chocolate, filloas recheas, etc...auténticos manxares. Tivemos alumnado que participou nos concurso de disfraces, tanto individual coma colectivo: bodas, confirmacións, diablas, homes de muller, políticos Thrump, animes, Moscas, xardiñeiros, estudantes a magos, hippies, etc...Cada nivel e grupo educativo recitou a coro no patio un poema de Rosalía e fíxose oficial a inauguración da radio do centro con minirrecitais e música variada galega. Ó final da mañá, degustamos orellas e rosquillas confraternizando no patio. Un día estupendo.

PRANTADO DE "PENSAMENTOS" EN HOMENAXE A ROSALÍA DE CASTRO

POEMAS CORAIS RECITADOS NO PATIO

1º A ESO: "NOSA SEÑORA DA BARCA"

2º A ESO: "EU BEN VIN ESTAR Ó MOUCHO"