LIBRERÍA AENEA - MOSTRA DE LIBROS E MATERIAIS DIDÁCTICOS Ó ALUMNADO - ACTIVIDADE BIBLIOTECA

O pasado 30 de Novembro de 2021, desenvolviuse unha actividade organizada pola Biblioteca do Centro na que Lola, xerente da Libraría Aenea de Santiago de Compostela, amosou materiais diversos ó alumnado para que eles fosen os protagonistas da escolla de obras literarias así como de xogos interactivos que lle resultasen atractivos. Unha actividade interesantísima onde o alumnado pudo tocar, revisar e comprobar de primeira man unha gran cantidade de material moi diverso. A mostra foi acompañada dunha explicación pormenorizada dos diversos materiais e da "cultura editorial", así como de preguntas do alumnado sobre o visto. Un luxo. Grazas Lola polo esforzo!.