VISITA Ó ALBERGUE BELA MUXÍA

O pasado 24 de setembro realizamos unha visita @s alumn@s de 1º A ESO ó albergue Bela Muxía. Este albergue pertence á rede de albergues xuvenís de España, neste caso é de ámbito privado. Os obxectivos da visita: A contextualización e relevancia de Muxía dentro do camiño xacobeo. O patrimonio a visitar, o funcionamento do día a día dun albergue de peregrinos (as instalacións básicas precisas), a arquitectura do albergue e o seu funcionamento sustentabel e ecolóxico, o albergue como lugar de encontro multicultural e multilingüístico (diferentes naciolalidades), as posibilidades e requisitos para nun futuro poder ser usuarios do albergue, as saidas laborais relacionadas co sector turístico e de albergues, a crecente importancia de Muxía como sector turístico, etc... Coidamos que foi unha visita moi productiva e de gran interese da man do seu propietario Pepe Formoso e do hospitaleiro Ángel Castro que en todo momento mantiveron o interese de todo o grupo.

Enlace á reseña en "El correo Gallego": ENLACE