CAMPAÑA DE ESQUÍ 2020 DEPUTACIÓN DE A CORUÑA

Informamos a tódolos pais/nais/titores/as legais de que a Deputación da Coruña puxo xa en marcha a CAMPAÑA DE ESQUÍ 2020 na que está incluido o Concello de Muxía cunha adxudicación de "CATRO PRAZAS". Desde o centro queremos animar ós pais/nais/titores/as legais a que cumprimenten a solicitude e animen os seus fillos, xa que cremos que é unha oportunidade para que realicen un deporte diferente  e de coñecer e establecer vínculos e socializar con outros rapaces e rapazas de Galiza. Debaixo do cartaz deste post atoparán os links á información relevante sobre o "procedemento" e á "solicitude". Lembramos tamén que esta información xunto co tríptico de solicitude atoparano tamén impreso no taboleiro de alumnado do centro así como nas dependencias do Concello de Muxía.

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: ATA O 04 DE DECEMBRO ÁS 12:00 HORAS

Link a: CAMPAÑA ESQUÍ CARTA-INFORMACIÓN 2020