OBRAS PAVIMENTACIÓN ESTRADA LOCAL "OS MUIÑOS" - "MEREXO" - ATENCIÓN!!!

Hola a tod@s:

Desde o Concello de Muxía informannos de que se vai cortar ó tráfico a estrada local entre "Os Muiños" e "Merexo" polo período dun mes a partires do próximo luns 6 de Maio. Isto conleva que a ruta do transporte escolar se ve modificada neste tramo e para os lugares de Merexo, Leis, A O e Sendón, onde tamén temos alumnado. Falado a dirección deste centro coa empresa de transporte implicada temos acordado a organización da recollida e entrega do alumnado durante este período de tempo. Se hai algunha novidade ou notificación por parte do Concello serán avisadas as familias en tempo e forma. Tamén é importante que nos fagan saber se se produce algunha incidencia extraordinaria durante este período.

IMAXE DO TRAMO PRINCIPAL AFECTADO