RESERVA DE PRAZAS CENTROS EDUCATIVOS PARA O CURSO 2020 - 2021

Do 1 ó 17 de febreiro estará aberto o período de  RESERVA DE PRAZAS para o IES RAMÓN CAAMAÑO para o curso 2020-2021.

Lémbramos ás familias do alumnado de 6º de primaria dos centros adscritos que deben formalizar a súa "Solicitude de Reserva de Praza" neste período e que deben presentala no seu centro educativo de orixe ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015 do 1 de outubro, do procedemento Administrativo Común, incluída a SEDE ELECTRÓNICA, para o que precisará de Chave365 ou Certificado Dixital.

01 - 17 FEBREIRO

FAMILIAS

As familias poderán cumprimentar as solicitudes de reserva de xeito manual (como en cursos anteriores) ou a través da aplicación ADMISIONALUMNADO no menú:

Solicitudes - Reserva - Crear

Modelo ED550A de reserva de praza para a súa presentación "manual" (poden descargalo aquí, pedílo no seu centro educativo ou descargalo directamente da ventá introductoria da aplicación ADMISIONALUMNADO).

Publicaremos a listaxe de admitidos con asignación de prazas nesta reserva o 28 de Febreiro