Día Europeo das Linguas 2018

Como outros anos, a Biblioteca, en colaboración con Dinamización Lingüística e cos departamentos de Lingua castelá, Lingua galega, Francés e Inglés, celebramos no Instituto o Día Europeo das Linguas.

Ademais dos carteis do taboleiro, con nomes de diferentes linguas, varios alumnos fixeron polas clases a tradicional lectura de textos nas diferentes linguas que se falan ou estudan no noso instituto: galego, castelán, francés e inglés.

Este ano leuse un fragmento do capítulo XVI da novela O principiño, de Antoine Saint-Exupéry na súa lingua orixinal e traducido ás outras.

Os alumnos que leron foron Roberto (1º A), Manuel (2º A), Xiana (3º B) e Paula (4º A).

Estes son os textos:

FRANCÉS

La septième planète fut donc la Terre.

La Terre n’est pas une planète quelconque! On y compte cent onze rois (en n’oubliant pas, bien sûr, les rois nègres), sept mille géographes, neuf cent mille businessmen, sept millions et demi d’ivrognes, trois cent onze millions de vaniteux, c’est-à-dire environ deux milliards de grandes personnes.

GALEGO

O sétimo planeta foi, polo tanto, a Terra.

A Terra non é un planeta calquera. Nel cóntanse cento once reis (sen esquecer, claro está, os reis negros), sete mil xeógrafos, novecentos mil homes de negocios, sete millóns e medio de borrachos, trescentos once millóns de vaidosos, é dicir, arredor de dous mil millóns de persoas maiores.

CASTELÁN

El séptimo planeta fue, por lo tanto, la Tierra.

La Tierra no es un planeta cualquiera. En él se cuentan ciento once reyes (sin olvidar, claro está, los reyes negros), siete mil geógrafos, novecientos mil hombres de negocios, siete millones y medio de borrachos, trescientos once millones de vanidosos, es decir, alrededor de dos mil millones de personas mayores.

INGLÉS

So the seventh planet was Earth.

The Earth is not just an ordinary planet! One can count there one hundred and eleven kings (not forgetting, to be sure, the Negro kings among them), seven thousand geographers, nine hundred thousand businessmen, seven million five hundred thousand tipplers, three hundred and eleven million conceited men, that is to say, about two billion grown-ups.

blog | by Dr. Radut