AVISO IMPORTANTE SOBRE TRANSPORTE ESCOLAR ZONA ALUMNADO DE LOURIDO E ARREDORES

AVISO IMPORTANTE SOBRE TRANSPORTE ESCOLAR ZONA DE LOURIDO E ARREDORES

O venres 15 de xuño recibimos no instituto varias chamadas de pais/nais preocupados polo corte inminente da carreteira de Lourido, o que implicaría a modificación das condicións de transporte escolar do alumnado procedente desa zona.

Consultado ó Concello e falado co alcalde este nos transmitiu que a intención da empresa contratada pola Deputación da Coruña, e contando co permiso da mesma, era a de cortar xa este luns 18 de xuño a estrada.

Ó final e despois da negociación do Concello coa Deputación este corte se pospoñerá ata a finalización "total" deste curso académico incluido o día no que alumnado ven a recoller as notas (25 de xuño).

Así que NON SE PRODUCE O CORTE DA ESTRADA DE LOURIDO E O TRANSPORTE ESCOLAR FUNCIONARÁ CON NORMALIDADE.