CHARLA SOBRE OS INCENDIOS: POR QUÉ ARDE O MONTE EN GALIZA?

Onte (19-12-2017), veu visitarnos Francisco Javier López González, profesor do Departamento de Enxeñería Agroforestal na Escola Politécnica Superior de Enxeñería no Campus de Lugo (Universidade de Santiago). É coordinador do Programa "A Ponte" que serve como o propio nome di, para facer de ponte entre o ensino medio e o ensino Universitario, vinculando ambos ámbitos docentes.

Preocupados e implicados en aportar luz sobre o tema dos incendios en Galicia e sentíndo a necesidade de dar unha resposta, de aportar un grao de area de axudar a prevención dos mesmos, de expoñer as causas que os fan propicios, de desenmascarar os tópicos, erros e crenzas erróneas sobre o tema, e de establecer unha panorámica sobre o bo uso do lume como ferramenta que revolucionou, axudou e axuda a evolución humana nos diferentes ámbitos e tarefas que desenvolve o home, deciciron preparar unha serie de charlas precisamente para "informar", "clarificar" e "axudar" a ter unha perspectiva completa sobre o tema nos centros de ensino secundario.

Salientou,entre os graves problemas que axudan a que os incendios vaian en aumento, o factor do "abandono" do monte e as "actividades agrogandeiras" en Galicia e a "planificación" a nivel xeral dos usos do mesmo.

Animou ós noso alumnado a "pensar" en formarse como futuros Enxeñeiros de Montes e  a implicarse desde o pequeno no deseño do territorio do noso país.

Moi agradecidos, esperamos volver a contar con él en vindeiros proxectos.