DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO - #ROSALÍABESTIAL

Este venres 24 de febreiro celebrarámolo día de Rosalía de Castro no noso centro. A data do seu aniversario é como ben sabedes o 23 de Febreiro pero por mor de ter varios actos (outros) axendados tempo atrás fan que teñamos que facelo o 24. Entre os actos teremos unha exposición guiada na biblioteca do centro #Rosalíabestial con todo o alumnado que rotará por grupos ó redor dun cartaz expositivo elaborado por Michel profesor de Língua Galega, artífice do mesmo. Navegaremos polos mares e as terras das diferentes temáticas, que abranguen a obra de Rosalía: sociais, intimistas, feminístas, políticas, culturais e identitarias a través dun "Roteiro" inventado en diversos espazos do centro, onde, acompañando tamén se recitarán os seus poemas. Como parte central dos actos da mañá faremos a "Ofrenda Floral" na que pasearemos a imaxe pintada de Rosalía ata o lugar onde se depositará unha Rosa e un Toxo como ofrenda e leranse  pequenos textos do que "significa Rosalía" e uns versos a modo de cático-coro-público. Como colofón final teremos un recital poético, "De Rosalía a Rosalía" a cargo doutra Rosalía, neste caso Rosalía Fernández Rial, poetísa Muxíá figura clave na poesía galega actual, inmensa intérprete e persoa. Nos actos colaboran e interpretan alumnado de 3º e 4º da ESO.

ROSALÍA DE CASTRO EXPOSICIÓN ANTIETIQUETAS TÍPICAS SOBRE ELA