GAÑADORES DO IV CONCURSO GALEGO DE ROBÓTICA

Alumnos de electrónica do IES Perdouro, gañadores do IV Concurso Galego de Robótica

Celebrando o Ano Galego da Tecnoloxía 2012, o Instituto Galego de Ciencia IGACIENCIA organizou a actividade "A Maxia da Robótica". O IV Concurso Galego de Robótica realizouse durante os días do 16 ao 20 de abril en Lugo. Nesta actividade pretendeuse achegar aos nosos alumnos e alumnas o campo da robótica e aproveitar a súa "maxia" para promover a cultura científica na nosa sociedade galega. Consistiu na programación dun robot  que tiña que superar unha serie de retos. A competición durou cinco días e nela participaron equipos de toda Galicia.

O primeiro premio na categoría de Bacharelato e Ciclos Formativos, foi para o equipo formado por David Quelle Sanjuán, Martín Ramos Loredo e Arturo Mon Geada. Os tres son alumnos do Ciclo Medio de Instalación de Telecomunicacións no I.E.S. Perdouro de Burela.