ROTEIRO OTERIANO

O pasado martes 6 de novembro, o alumnado de 4º da ESO, participou nunha nova edición do Roteiro Oteriano, que este ano abrangueu tres lugares emblemáticos: o Mosteiro de Oseira, o Pazo de Trasalba e a cidade de Ourense. Esta actividade celébrase conxuntamente cos Departamentos de Lingua e Literatura Galega e Xeografía e Historia. Aprendemos moito da arquitectura cisterciense, paseamos polos claustro do Mosteiro guiados por un monxe da congregación, que nos amosou os misterios do lugar. Máis tarde, en Trasalba, os guías explicáronnos aspectos relevantes da vida de Otero que influiron na súa obra. Pola tarde, desprazámonos ao IES Otero Pedrayo de Ourense onde fomos recibidos pola Vicedirectora do IES, que nos fixo de guía e nos lembrou que Otero fora alumno e profesor de dito centro. Logo fixemos un roteiro literario pola parte vella da cidade, parándonos nas casas natais de Otero, Risco, Blanco Amor... E tamén, fixemos unha parada breve na Praza Maior, na Catedral e nas Burgas.