INFORMACIÓN SOBRE A MATRÍCULA CURSO 24-25

Normativa de admisión

DOCUMENTACIÓN ESIXIDA PARA FACER EFECTIVA A

MATRÍCULA:

• ALUMNOS/AS QUE PROCEDAN DE FÓRA DO CENTRO:

• Fotocopia do DNI ou PASAPORTE.

• Fotocopia compulsada da folla do libro de familia na que conste o alumno/a.

• 4 fotografías a tamaño carné (co nome e curso escritos por atrás).

• Fotocopia da tarxeta sanitaria ou, no seu defecto, da cartilla da Seguridade Social.

• Certificación académica.

• Copia da sentencia xudicial (se existe) que afecte á custodia e/ou patria potestade do alumno ou alumna.

• Certificación ou informe médico se o alumno ou alumna presenta algunha enfermidade que deba ser tida en conta ou se figura no programa de ALERTA ESCOLAR.

• ALUMNOS/AS DO PROPIO CENTRO:

• 2 fotografías a tamaño carné (co nome e curso escritos por atrás).

• Documentación do apartado anterior que deba ser actualizada (Renovacións de DNI..., novas sentencias xudiciais... ou novos informes médicos...).

* O importe do seguro escolar abónase ao retirar o sobre de matrícula 1,12 € (obrigatorio para todo o alumnado excepto o de 1º e 2º de ESO). Rogamos que traian a cantidade xusta en moedas.

RECOMENDACIÓNS A TER EN CONTA PARA AXILIZAR O PROCESO:

• Cubre con atención o sobre e os diferentes apartados do impreso de matrícula.

• Non agardes quenda para matricularte ata que teñas feitas todas as fotocopias que precises; o persoal de administración non se encargará de facelas.

• Revisa toda a documentación antes de entregala. Se non está completa, non se recollerá a solicitude de matrícula.