DESTAQUES

Tardes: Martes, de 17:00h a 19:00 h
Horario do centro
Mañás: Luns a venres, de 8:45 h a 15:00 h
Tardes: Luns, xoves e venres, de 16:50 h a 22:45h; martes e mércores, de 16:00 h a 22:45 h

VISITA Á ZONA FRANCA E MUSEO DA ARTE CONTEMPORÁNEA DE VIGO

O día 17 de outubro, alumnos dos Ciclos Superiores de Administración e Finanzas, de Asistencia á Dirección e do Ciclo Medio de Xestión administrativa, realizaron unha visita á zona franca de Vigo e ao Museo de Arte contemporánea.

Na zona franca, Isaac Manuel González Diz, Coordinador de Aduanas, explicou a historia da zona franca, a súa orixe e as actividades que actualmente se desenvolven nos distintos polígonos. Logo realizouse un percorrido da zona, vendo Ro-Ro da empresa Stellantis, tamén unha visita á empresa Elicentrepot S.A, ocupada do aprovisionamento de buques e, seguidamente, visitamos o Consorcio da zona franca de Vigo, onde se nos comentou o apoio ao emprendemento desenvolvido polo Consorcio a través de Viagalicia e a función de investimento da sociedade de capital risco do Consorcio.

Na xornada de tarde visitamos o Museo de Arte Contemporánea (antigo cárcere de Vigo) podendo desfrutar das exposicións dos pintores Bosco Caride, Benjamín Palencia e Manuel Calmeiro.

Renovación CONSELLO ESCOLAR

O NOSO MAGOSTO

4º PDC CON AXUDA BURUNDI

O pasado venres 4 de outubro o alumnado de 4º PDC tivo unha visita moi especial. Membros da ONG Axuda Burundi: os fundadores Ana e Antonio e a colaboradora Estíbaliz estiveron explicando como se chegou a crear esta pequena ONG que se centra en axudar a un orfanato en Nyabiraba (Burundi) e como se afanan en conseguir a máxima colaboración. O alumnado de 4º PDC está inmerso nun proxecto de colaboración con esta ONG, van participar activamente na recollida de plásticos e tapóns e ademais están preparando unha exposición oral para animar a todos a colaborar.
En breve teredes o colector azul na entrada do centro. Todos podemos realizar este sinxelo xesto que se traduce nunha importante axuda!

HORA DE LER

O equipo de biblioteca e os biblioaxudantes pasamos toda a semana preparando a HORA DE LER: tanto o horario da primeira avaliación, como as recomendacións lectoras e, por suposto, achegámonos ás aulas do alumnado novo para explicarlles como se desenvolverá. Aquí vos deixamos algunhas imaxes do noso bo quefacer. Que gocedes da lectura!

CONCURSO CALENDARIO 2025

*Bases