Asistencia ao teatro "La Dama Boba"

21/01/2016 11:00
ACTIVIDADE COMPLEMENTARIA: Asistencia ao teatro "La Dama Boba"

Día:          21 de xaneiro
Organiza:  Dpto. Lengua Castellana
Hora:        11:00-14:20
Lugar:       Auditorio Gustavo Freire
Para:         4ºESO, 1º e 2º de Bacharelato

O alumnado de 4ºESO e de Bacharelato asistirá á adaptación da obra La Dama Boba, do dramaturgo Lope de Vega. É unha obra teatral do Siglo de Oro español. Foi terminada de escribir, segundo consta no manuscrito de Lope, o 28 de abril de 1613.

Ambientada na España do século XVI onde dúas irmás, Finea e Nise, son vítimas do machismo imperante no reino. Por iso unha decide escribir para expresar o seu odio e a outra se fai a parva... Un amor en común faralles enfrontarse entre elas...

Tema central da obra: a idea neoplatónica sobre a capacidade do amor para abrir o entendemento.

Mediante este espectáculo o alumnado terá a oportunidade de poder apreciar e descobrir esta xoia do noso patrimonio literario.

Máis información:

Web de recursosweb.com Enlace externo FAI TEATRING!

event | by Dr. Radut