PLAN DE CONSUMO DE FROITA NAS ESCOLAS

PLAN DE CONSUMO DE FROITA NAS ESCOLASO alarmante incremento de cifras de obesidade infantil e enfermidades cardiovasculares en adultos, levou á Comisión Europea a formular un plan para a promoción de hábitos saudables como o consumo de froita, desde idades temperás.

Ao centro foille concedida a axuda, que consiste no pagamento íntegro da froita consumida polos rapaces, mediante a achega económica de 0,25 euros por alumno/a da ESO e día lectivo.

A froita que permiten é variada (laranxa, plátano, mazá,...) Distribuirase ao alumnado da ESO no corredor da planta baixa, no recreo. O centro ten concedido catro períodos de reparto, cada período é de cinco días lectivos consecutivos, sendo os seguintes:
- do 18 ao 22 de xaneiro
- do 15 ao 19 de febreiro (solicitado cambio para maio)
- do 07 ao 11 de marzo
- do 11 ao 15 de abril

Esta información do Plan figura no Servizo de Intervención de Mercados do Fogga (Fondo Galego de Garantía Agraria).

Visita a páxina web do Plan